יורין וצוות הקוטלות שלה הובילו את הערפד שתפסו לחדר האספות הגדול. המנהיגה, שהיתה במקרה גם סבתא של ג'ימין אבל רק בצורה גנטית, אמרה להם לזרוק את הזבל בתאים למטה, ולהשאיר אותו בחיים כדי שיוכלו לחקור אותו.
הערפד התעורר רק ביום למחרת, הקוטלות נגשו אליו בלעג, במיוחד אחת בשם יורין.
"אז מה ערפד קטן, איך זה להיות בצד השני?"
היא היתה יפה, חזה גדול ומותן צר, שיער שחור אסוף לקוקו גבוה, שפתי לב עבות ועיני איילה חומות. בדיוק הטעם שלו בנשים. הוא לקק את שפתיו ויורין חשבה שהוא רעב, היא הושיטה לו את צווארה בהתגרות
"תשתה, אני מלאת ורבנה"הוא לא הבין מה היא רוצה ממנו, אבל זה לא שינה הרבה כי לחדר נכנסה קוטלת נוספת - גם היא יפיפייה, כאילו שיש חוק בלתי כתוב שאומר שכל הקוטלות וכל הערפדים חייבים להיות פצצת סקס מהלכת ויפי תואר.
היא פקדה על יורין לפתוח את החלון, אור שמש נכנס והגיע לתא שלו, והן ציפו לראות את הערפד מתכווץ, אבל הוא רק ישב בתאו והתמתח. "אח איזו שמש טובה" אמר בפיהוק."לא הורדת לו את הטבעת?" שאלה הקוטלת היותר יפה, ככה הוא קרא להם בליבו, שכן הוא לא ידע את השמות שלהן. הקוטלת הזו היתה בהירת עור ועם שיער אדום חלק, שפתיים אדומות ולחיים סמוקות עם גומות שנראו כשדיברה. הוא רצה שהיא תחייך, כי חשב שהגומות יראו עליה נפלא, והגומה בצד הזכירה לו את ג'ימין.
יורין נגשה והסירה ממנו את כל התכשיטים, אבל הוא עדיין לא נרתע מהשמש. היא הסירה ממנו גם את השרשרת שענד, שהיתה קמע שג'ונגקוק הביא לו מתנה, זה שמסתיר את פעימות הלב שלו מערפדים אחרים, ואז שמה לב שהוא... אופס, חי.טאהיונג התנועע בין הרצועות שקשרו אותו "את רוצה להפשיט אותי?" שאל בהתגרות.
יורין הסמיקה. לא מבושה מטאהיונג, היא שכבה עם יותר גברים ונשים משהוא שכב אי פעם, למען האמת ג'ונגקוק היה השני שלו, אלא מבושה על הטעות שהיא עשתה.
הקוטלת היותר יפה הבינה את הטעות אבל אז חייכה ואמרה, "הוא עדיין פיתיון טוב, עשית עבודה טובה"
החיוך באמת נראה עליה נפלא אבל הקור המקפיא בו נאמרו המילים גרם לטאהיונג להצמרר, מתחרט על הרגע הקצר שרצה לראות אותה מחייכת.טאהיונג היה האסיר הכי מעצבן שהם החזיקו בתאים למטה. הוא דיבר ללא הפסקה, וששמו לו מחסום על הפה הוא פשוט זמזם. בלילות הוא הוא שר, היה לו קול יפה אז יורין וסרינה סלחו לו על הרעש- סרינה היתה הקוטלת היותר יפה, הוא עדיין המשיך לקרוא להן ככה בליבו וגם בקול, יודע כמה זה מעצבן אותן שהוא מחפיץ אותן.
אבל סרינה לא התרגשה ממנו כל כך. הוא בעצמו היה יפה תואר ולא פעם יורין תהתה אם הם לא מפרלטטים עם כל ההערות המיניות שהם זרקו אחד לשני. הוא לא סיפק להם מידע ולקוטלות היה אסור לפגוע בבני אדם, אפילו לא במכשפים, אלא אם גיבה אותן מכשף לבן. והיה ברור להן שהאיש לפניהן לא מכשף ולא אדם רע, אולי קצת סתום אם כבר, קונות את ההצגה של טאהיונג.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...