פרק 17

538 53 2
                                    

יונגי שיער שג'ין יכעס לשמוע שהוא וג'ונגקוק נשארים, אבל להפתעתו, ג'ין נראה משועשע. "אני אשמח לקרב טוב, הרבה זמן לא איתגרו אותי" אמר עם עיניים נוצצות באפלה. "אני מקוה שלא תמות בקרב, אתה דווקא מוצא חן בעיני" הוסיף והתכוון ליונגי. הוא הסתכל על ג'ונגקוק "אתה יכול למות, אתה שמח מדי לטעמי".

ג'ימין מצמץ בעיניו. בטוח שאם ימצמץ מספיק פעמים התמונה ההזויה הזו תעלם. יש מישהו יותר ציני מיונגי?
"ואני"? שאל טאהיונג "נכון שאתה לא רוצה שאני אמות?" הוא ידע את התשובה אבל נהנה להציק לג'ין, שלא הבין את הסרקזם מאחורי השאלה.
ג'ין סקר את טאהיונג לכל אורכו, משתהה על איזור מסוים. "יהיה חבל אם תמות. אתה יפה מדי".
"אתם תתרגלו אליו" הפטיר יונגי, כשראה את המבט על פניהם של ג'ימין וטאהיונג.
ג'ין עבר אל החבר האחרון בקבוצה "אתה לעומת זאת מאוד מסקרן אותי, מה הולך לך שם בתוך הראש היפה שלך?" הוא התקרב אלי ג'ימין וג'ימין ברח מהר לחדר הראשון שהיה פתוח.
ג'ין היה המכשף הכי קריפי שהוא פגש בחיים שלו. בעצם, זה לא היה קשור לזה שהוא מכשף. הוא פשוט היה קריפי.

"למה ג'ימין נכנס לחדר שלך?" שאל ג'ונגקוק , נושך מבלי משים את שפתו. הוא בהחלט היה מבודר, הוא היה בטוח שג'ימין לא שם לב לאיזה חדר הוא נכנס.
"הוא כל כך רצה לצאת מהבית בבוקר שהתערבנו על עוד שבוע שהוא נשאר כאן" אמר יונגי, מגחך בסיפוק. "תזדיינו כל יום בקולי קולות" הוא פספס חלק חשוב בשאלה של ג'ונגקוק
"התכוונתי למה דווקא לחדר של-- " התחיל ג'ונגקוק לומר אבל טאהיונג השתיק אותו בנשיקה. לוחש לו את המילים, "תן לו לגלות בעצמו, זה יהיה יותר מצחיק ככה".

ג'ין לקח בגדים מג'ונגקוק, הבגדים של יונגי היו משעממים מדי לטעמו וגם קצרים מדי. הוא ניכס לעצמו את חדר האורחים הכי מפואר בבית ונעל את הדלת מאחוריו, מוסיף סדרה מסובכת של כשפים שלא יכנסו אליו לחדר. "הוא מאוד פרנואידי, לא?" גיחך טאהיונג.
"אל תשאל" ענה ג'ונגקוק , "הוא אחד המוזרים". שזו היתה אמירה מוזרה לכשעצמה, בהתחשב שאמר אותה ערפד. הוא נשך את פרק זרועו והביא לטאהיונג לשתות ממנו. טאהיונג הסתכל לא מבין. "תשתה" ביקש ג'ונגקוק "אם הקוטלות בעקבותינו אתה צריך להיות חזק, תשתה כל יום ממני, זה לא ישנה אותך, אבל זה יחזק אותך".
ואז הוא נאנח בעצבות והביט על גופו של טאהיונג "זה אומר שאני לא אוכל לשתות ממך יותר"
הוא נראה באמת מצטער על זה, וטאהיונג לא יכל שלא להקניט אותו יותר, מושיט את צווארו אל ג'ונגקוק, ומעביר עליו את אצבעו. "כן....הדם הזה שזורם אצלי...אתה לא רוצה אותו?"

ג'ונגקוק לא הצליח להשתלט על עצמו, הנשימות של טאהיונג היו על צווארו, והוא שלף הניבים שלו, "טוב, אולי פעם אחרונה" הוא שחרר ארס ונשך את טאהיונג, שנכנס לאופריה ומיד זעק בהנאה.
"לא הספיק לכם כל היום?" אמר יונגי והשאיר אותם לבד. אבל משהו שג'ונגקוק עשה העלה בו מחשבה. זה באמת יהיה טוב אם יתן לג'ימין לשתות ממנו. הוא ידע שהוא אמור לשחרר אותו למען הביטחון שלו, אבל ג'ימין הבטיח שיישאר עוד שבוע ויונגי פשוט לא הצליח להביא את עצמו לוותר עליו שבוע לפני הזמן.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now