פרק 44

223 32 17
                                    

(במלון בדרך למועצה)

טאהיונג בדק את החיובים באשראי של יונגי
"פגוש את אבות אבותיך? מה זה החיוב הזה?" צחק טאהיונג.
הוא ראה מלא חיובים על סרטי פורנו ונראה שג'ונגקוק פיתח חיבה לאוכל מקסיקני אבל בין כל החיובים בלט אחד מוזר מאוד. אולי בגלל הסכום הגבוה.
"זה באתר ערפדים13.דוט.קום" קרא בקולו ג'ימין ומיהר לגלוש לאתר.

טאהיונג וג'ימין בהו באתר פעורי פה.
"וואו. זה כמו אתר היכרויות לערפדים ובני אדם, יש כאן גם העדפות - רק זיון, זיון ושתיה ..וואו.." טאהיונג נכנס לחיפוש

"אתה מתרשם יותר מדי", אמר ג'ין. "שג'ונגקוק לא ישמע אותך"
יונגי הרים מבט מופתע לג'ין. זה היה יכול להישמע הקנטה חברית לרגע.
"שג'ונגקוק יחכה, יש לי חשבון לסגור איתו על כל הפורנו שהוא רואה" הפטיר טאהיונג בעצבים.

"יש להם ימי עיון", צחק ג'ימין "ושבת פנויים פנויות" קרא. בדיוק כמו ג'ונגקוק, השניים שקעו באתר ובדקו כל דבר, משועשעים מאוד לגלות כמה קהילת הערפדים מאורגנת.

"עם דבר כזה איך הקוטלות לא עלו עליכם?" תהה טאהיונג. "אתם ליטרלי מארגנים--" הוא נרכן לטלפון לקרוא בבירור "ערב שירת מטאל בציבור, לא יודע איך שרים מטאל בציבור אבל שיהיה, ומזמינים את כולם להגיע ואפילו שמים כתובת בגלוי."

ג'ין הסתכל על טאהיונג בעניין. "הנה אתה עושה את זה שוב" אמר
"עושה מה?"
"מעלה אבחנה חכמה שאף אחד לא ציפה לה"
"אוי. אז עלית עלי שאני לא טיפש?" שאל טאהיונג בסרקזם וגרם למבט של ג'ין ויונגי להפוך למופתע.
כאילו הצד האמיתי של טאהיונג נגלה לרגע, אבל מהר מאוד הוא עטה חזרה את תדמית החייכן והמפוזר וקרא בהתלהבות-
"מצאתי! יש כאן טופס שנקרא פגוש את אבות אבותיך!"

ג'ין לא הקשיב. מה שטאהיונג אמר סקרן אותו.
הוא כמובן ידע על האתר, היה שם סקטור למכשפים וגם מלאי של חומרי כישוף במחירים טובים.
האתר פעל אחרת מאיך שטאהיונג תיאר. קודם כל, להגיע בפועל לאחד מהאירועים של הערפדים דרש סכום כסף רציני. מתחיל מכמה אלפים טובים.
בנוסף, כל אירוע דרש בידוק בכניסה. הבידוק היה פשוט מאוד. מתים- נכנסים. חיים? פחות.
מכשפים נכנסו רק אם היו מספיק מוכשרים להסוות את העובדה שהם חיים.

קוטלת לא יכלה להרשם לאחד מהאירועים ככה סתם, היא היתה צריכה לציין מי היוצר שלה. ואולי קהילת הערפדים מיושנת, אבל היא בהחלט מסודרת, וכל ערפד נרשם תחת היוצר שלו.
ערפד שנוצר ללא אישור מהמועצה מומת ביחד עם היוצר שלו, קל ופשוט חוץ מחריגים. כמו יונגי וג'ונגקוק, אבל יונגי היה אז חבר מועצה ויכל להנפיק לעצמו אישור אז זה לא באמת נחשב.

גם אם כל הקוטלות יתאספו ויגיעו לאחד האירועים, הם יתקלו במאות ערפדים. קוטלת אמנם חזקה מערפד, אבל כשהם הרבה, לקוטלות אין סיכוי.
וככה, האתר התנהל בגלוי ומול הקוטלות, שולח להם אצבע משולשת שהרתיחה אותן מאוד.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now