פרק 52

220 33 21
                                    

הערה: השינוי שחל בטאהיונג אינו שינוי אופי. בגלל שהפך לערפד והכל אצלו מוקצן גם התכונות שלו מוקצנות יותר. צדדים שהסתיר והוא בוחר עכשיו לגלות יוצאים החוצה, יחד עם הדחפים של הערפד. זה אותו טאהיונג, רק מוקצן. ( זה בולט מאוד ביומני הערפד אם ראיתן)
___________________

"תשתוק" ניסה יונגי לכפות שוב על טאהיונג. הוא פירש את החיוורון של ג'ימין בתור פחד.
אירוני שטאהיונג הרעיל את ג'ימין נגד ערפדים ועכשיו הוא ערפד, חשב יונגי.
"מתי תפנים שזה לא עובד עלי?" אמר טאהיונג בלעג וצחק.
"אני חושב שסבלתי אותך יותר כשהיית חי" אמר ג'ין," לא ידעתי שאתה יכול להיות יותר מעצבן"

"אוי ג'ין ג'ין ג'ין" קרא טאהיונג, "שמת לב שאתה הסמרטוט של יונגי, עושה כל מה שהוא אומר לך?"
הוא עצר בכוונה, מוסיף רושם למילים שלו. "ויונגי..הסמרטוט של ג'ימין.
אז בעצם אתה מחזיק את כולם בביצים, הא ג'ימינשי?"
"אל תקרא לי ככה, אתה לא טאהיונג!" קרא ג'ימין ודמעות זולגות על פניו.
"איך לא לקרוא, ג'ימינשי?" טאהיונג חזר על המילים בלעג.
"והנה ג'ימין שוב בוכה, רק ככה הוא יודע להשיג דברים, עם בכי או עם זיון".

יונגי איבד את הסבלנות שלו.
הוא הגיע אל טאהיונג בשבריר שניה והחטיף לו אגרוף, אבל טאהיונג רק צחק.
"עכשיו אתה כלוא כאן איתי, או שג'ין יוריד את הכלוב הזה" אמר והחווה בידיו על הכלוב.
יונגי נפל למלכודת שטאהיונג הציב לו.
"אתה לא חכם במיוחד, הא?" עקץ אותו טאהיונג.

"אני פשוט אשאיר את שניכם בכלוב", אמר ג'ין, המילים שטאהיונג אמר חלחלו לתוכו. הוא באמת נהיה הסמרטוט של יונגי.
"אני אהרוג אותו", הודיע יונגי
"אף אחד לא יתאבל עליו", אמר ג'ין
"חוץ מג'ונגקוק", אמר טאהיונג, "ככה תאכזב את ג'ונגקוק?" אמר בקול מתגרה ליונגי.
יונגי נחר בבוז. "הוא ילד גדול, הוא יתבגר".

אבל יונגי ידע שג'ונגקוק לא יתגבר בקלות.
טאהיונג לגמרי הפיל אותו בקסמיו. ואם ג'ונגקוק הוא היוצר של טאהיונג- לא שיונגי הבין איך אבל ג'ימין הבין- אז הקשר ביניהם אפילו חזק יותר.
ובכלל, נראה שג'ימין מבין ויודע יותר ממה שהוא מספר.

"אתה יודע", יונגי פנה אל טאהיונג , "פתאום עלה בדעתי שכל מה שג'ימין יודע אתה גם יודע, אתם הרי החברים הכי טובים.
ואני לא רוצה ללחוץ על ג'ימין, אתה מבין, הוא חשוב לי. אבל אתה - לא ממש" יונגי התקרב אל טאהיונג.
"אז מה דעתך לספר לי כל מה שאתה יודע?" אמר יונגי בקול סתמי, אבל הוא החזיק את היד של טאהיונג והוריד ממנה את הטבעת.
הוא קירב את היד לקרן שמש, רואה איך היד של טאהיונג מתחילה לעלות עשן.
"אההההה" טאהיונג צרח "היד שלי!! בן זונה!". הוא ניסה להשתחרר אבל יונגי היה הרבה יותר חזק ממנו.

"נראה לי שאני ואתה נפטפט קצת. ג'ין אולי כדאי שתיקח את ג'ימין החוצה" אמר יונגי.
"אני לא עובד אצלך" ענה ג'ין. אבל הוא לקח את ג'ימין החוצה בכל זאת, רק כי הוא מרחם על ג'ימין, שכנע את עצמו.
וחוץ מזה, שזו הזדמנות מצוינת לחקור את ג'ימין בלי שיונגי יפריע. יונגי אפילו לא ידע מזה.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now