בעולם של ימינו קשה לדעת איזה יצור על טבעי עומד לפניך. חלקם נחושים להסתיר את זהותם, חלקם יגדירו את עצמם אחרת ממה שהם ומעטים יעיזו ויצהירו על זהותם בגלוי.
אם כן, כיצד תוכל לדעת איזה יצור עומד לפניך וכיצד כללי הנימוס מחייבים אותך להתנהג מולו?
על כן הכנו את המדריך הבא.
1. ערפד
היצור העל טבעי המוכר ביותר הינו הערפד. אלו יהיו יפים מאוד בצורה מהפנטת. אין להתבלבל עם איידולים קוריאנים שהם גם יפים בצורה מהפנטת, אך הם - ככל הנראה- אנושיים.
עפרדים ליטרלי יכולים להפנט אותך. מלבד היותם יפים עד כאב, הם אוהבים לשתות דם ונשרפים בשמש.
אם הנך חושד בחבר כי הוא ערפד, קבע איתו לקפה בצהרים.
אם הוא עולה באש- ערפד.2. מלאך
המצאה של בני אנוש. קיימת כדי להוות איזון לערפדים. בעולם האמיתי אין כאלו. לכן, גם אם תתקלו ביצור כלשהו עדין ואדיב, אל תפלו בפח, אינו מלאך אלא פראייר.3. מכשף.ה
מדובר בייצור אנושי רגיל המחזיק בכוחות על טבעיים. קשה לזהות אותם שכן הם נראים רגילים מאוד, אולם המבט הנחוש יכול להסגיר אותם. הם לא יוותרו ויאבקו על מה שחשוב להם, עד כדי כך שיכופפו את חוקי הטבע לרצונם.
תוכל לזהות אותם אם תבהה עמוקות בעיניהם ותחפש את הנחישות, אולם הם עלולים לחשוב שהתאהבתם בהם או שיש להם ריס בעין, לכן נמליץ לא להאריך את הבהיה בהם.4. משנה צורה
יצור אנושי בעל היכולת להפוך לכל בעל חיים שירצה (מלבד בני אדם) ללא תלות בזמן מסוים בחודש. השינוי נתון לבחירתם גם במועד, במשך ובחיה אליה ישתנו.
בדרך כלל יצורים אלו אוהבי בעלי חיים ומנהלים אורח חיים טבעוני. ניתן לזהות אותם בכך שבכל על האש חברי הם יהיו אלו עם שניצל טבעול ויעדיפו באופן בולט חברה של כלב משוטט על פני בני אדם. אפשר להבין אותם.5. אנשי זאב
יצור אנושי בעל יכולת להפוך לזאב, אולם בניגוד למשנה צורה, היכולת קיימת רק בימי ירח מלא.
אופן הזיהוי קל מאוד- במקום חבר אתה תמצא זאב לידך באמצע כל חודש.
מצד שני אם הכרת את האדם שאתה חושד בו בכל יום אחר בחודש שאינו ירח מלא, נסה לדבר איתו על הירח. אם הוא מגלה התלהבות יתרה, זהו סימן מקדים מחשיד.~~~
אלו ארבעת היצורים העל טבעיים הנפוצים ומיתוס אחד. חשוב לא להתבלבל ביניהם שכן הם לוקחים זאת בצורה מאוד אישית.
נדיר שייצור על טבעי יציג את עצמו כיצור על טבעי אחר, הם מעריכים את הדרך בה נבראו.
אולם, לא מעט מהם יציגו עצמם כאנושיים והפוך- בני אנוש יציגו עצמם כעל טבעיים.
אמנם כן, חלק קטן מאוד יעשה זאת בשביל הפרסום או כי זה טרנד, אבל אצל רובם מדובר בצורך פנימי, הם מרגישים שנולדו לגוף הלא נכון.
לא תמיד יש להם את היכולת להפוך את עצמם ליצור על טבעי או לבן אנוש ולכן הם מסתפקים בשינוי הסממנים החיצוניים כמו לבוש, צורת התנהגות ועוד.לא משנה כיצד הם נולדו, מן הראוי להתייחס אליהם בדרך שהם בחרו להגדיר את עצמם.
העזרו במדריך המעולה שלנו לזהות מי עומד מולכם וכך תדעו כיצד להתנהג, למשל אל תציעו סטייק למשנה צורה או תדברו על סבתות עם אנשי זאב.
יש לכם יצור על טבעי נוסף שתרצו לדעת עליו יותר?
כתבו למגזין המעולה שלנו ונשאל את המומחים שלנו.____
וברור שלא דיברנו כאן על יצורים על טבעיים...
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...