פרק 54

202 28 12
                                    

טאהיונג חש את הדם שלו עולה לראש כשראה את ג'ונגקוק מיובש ותלוי מהתקרה. שתי הידיים שלו יצאו ממקומם והוא אפילו לא הגיב לטאהיונג שרץ אליו  צועק.
"ג'ונגקוק!"
טאהיונג מיהר אליו, נושך את פרק ידו ומצמיד אותו לשפתיו של ג'ונגקוק.
"תשתה קדימה, תשתה"

הטיפות הראשונות נפלו על הרצפה ואז ג'ונגקוק התחיל לשתות, נושך שוב את טאהיונג בזרועו.
אחרי כמה רגעים ג'ונגקוק הזיז את ידו של טאהיונג ממנו.
"לך, אני אשתה עד שאהרוג אותך" אמר בגרון ניחר.
טאהיונג שבר את האזיקים בקלות, מתרשם מהכוח החדש שלו ואסף את ג'ונגקוק שכמעט ונפל על הרצפה.
"אז טוב שאני לא יכול למות" טאהיונג הצמיד את ידו מחדש לשפתי ג'ונגקוק.
הוא ערסל את ג'ונגקוק בזרועותיו, נותן לו לשתות עד שזה יכל לעמוד על רגליו לבד.
הוא מישש את ג'ונגקוק "כל האיברים במקום"  אמר טאהיונג בקול עליז.
הוא היה מעט מסוחרר - ג'ונגקוק שתה ממנו לא מעט, אבל זו בעיה שאפשר לפתור בקלות.
ג'ונגקוק הביט בו לא מאמין
"אתה...אתה ערפד"
"הערפד טאהיונג לשירותך" אמר טאהיונג וקד בשובבות.
הוא נשך את האוזן של ג'ונגקוק, מחדיר לתוכה ארס, שומע את ג'ונגקוק גונח בתשוקה.
"כמה חיכיתי לעשות את זה" טאהיונג חפן את האיבר של ג'ונגקוק, "זה הולך להיות כל כך טוב" גנח טאהיונג.
"אבל בוא קודם נאכיל אותך כמו שצריך ואיכס מה זה אתה מריח כמו ביוב" הקניט טאהיונג
ג'ונגקוק היכה בו בצחוק. הוא לא צריך למתן את הכח שלו, חשב בשביעות רצון.
טאהיונג הקים את ג'ונגקוק על הרגלים ופחות או יותר סחב אותו ללובי המועצה, לבופה הפתוח.

"חכה פה, אביא לנו משהו לאכול" אמר והניח את ג'ונגקוק בכיסא. הוא חזר עם הרבה שקיות דם, פותח אחת ומושיט אותה לג'ונגקוק. ג'ונגקוק שתה אותה בלי להסיר את העיניים מטאהיונג.
טאהיונג הערפד היה מעשי, יודע לאן הוא הולך ומה הוא רוצה. הוא ניהל הכל וג'ונגקוק חש שהוא מתרשם.
אחרי כמה שקיות דם, ג'ונגקוק הבריא וטאהיונג כבר לא היה מסוחרר-  טאהיונג הניח את ידו בזו של ג'ונגקוק-
"אנחנו אוחזים ידיים עכשיו? מה אנחנו ג'ימין ויונגי?" התבדח ג'ונגקוק.
לשמע האזכור של ג'ימין עננה חלפה על פניו של טאהיונג אבל הוא סילק את המחשבה מראשו.
נראה שג'ונגקוק פחות חד ממה שהיה בעבר, או שהוא אף פעם לא היה חד כל כך? טאהיונג החליט להתעלם מזה, אחרי הכל ג'ונגקוק חלש עדיין.
הוא הרים את היד, מראה לו את מה שרצה שיראה כשהוא אחז בידו של ג'ונגקוק. "הטבעת, לכן הבאת לי אותה, נכון?"
"והמתנה שלך.  הבנתי את הרמזים" אמר ורכן לנשק את ג'ונגקוק.

ג'ונגקוק נישק את טאהיונג בחזרה.
הוא לא הביא את הטבעת לטאהיונג כדי שיוכל להלך בשמש, הוא רק חשב שזה יהיה נחמד אם יהיו להן טבעות תואמות.
והוא לא הביא את המתנה לטאהיונג כדי שיהפוך לערפד.
הוא אמר ליונגי להגיד לטאהיונג לבוא לבקר אותו אחרי שטאהיונג ישתמש בדם שלו ויהיה חזק יותר לחלץ אותו.
הוא לא תכנן שטאהיונג יהפוך בשבילו לערפד.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now