בית הציידים
נאמג'ון חזר לחדר בו סוקג'ין היה כבול. הוא הספיק להזהיר את הוסוק שיש עוד מכשף כמו ג'ין שמסתובב חופשי. הוא לא הצליח להסביר את זה היטב להוסוק, ופשוט אמר לו שג'ין שכפל את עצמו ועכשיו יש שניים ממנו. תיאור כל כך עלוב לקסם המורכב שג'ין ביצע.
נאמג'ון פספס את השיחה שהיתה לסוקג'ין עם ג'ין, שכעס עליו כל השיחה וקרא לו לא יוצלח. אז מה אם הוא רק חלק מהנשמה של ג'ין שהתלבש על גוף, עדיין היו לו רגשות!
דמעות קטנות נתלו בריסיו הארוכים של סוקג'ין, ולמראה הזה הגיע נאמג'ון.נאמג'ון, שהיה בטוח שלפניו המכשף הגדול בעצמו, בטוח שהדמעות הן דמעות תנין. משחק שנועד להפיל אותו.
"לא ידעתי שג'ין הגדול יכול לבכות"
הקול השקט של נאמג'ון לא הלך טוב עם ציניות, וגם נאמג'ון בעצמו שם לב לכך, הוא פשוט לא היה ציני באופי שלו, דמות מרעננת לאחר כל הדמויות הציניות שהסיפור הזה מכיל.
"אני מצטער, זה לא היה במקום" אמר נאמג'ון, אבל התגובה של סוקג'ין הפתיעה אותו "אני סולח לך "
ג'ין הזה...מוזר. נאמג'ון לא יכל שלא לחשוב."בקשר לסקס הייתי מסכים, אבל בפעם אחרת אין לי מצב רוח עכשיו" אמר סוקג'ין. הוא קיפל את רגליו על חזהו ונשען עליהם.
נאמג'ון קלט לפתע שהמכשף מולו לא כבול. "איך התרת את השלשלאות?" שאל, יותר בתדהמה מאשר בכעס.
סוקג'ין הסתכל למטה, אה. זה. ג'ין ביטל אותם כשהם דיברו, הוא עצמו לא חשב על זה. לא הפריע לו להיות שבוי של נאמג'ון.
"אני יכול להחזיר אותן אם אתה רוצה". בכמה מילות קסם הוא העלה עליו את השרשראות. "אבל זה פחות נוח"."אתה דפוק" סינן נאמג'ון. לא יודע כיצד להתמודד עם סוקג'ין. דמעות נוספות הופיעו בעיניו של סוקג'ין. הוא הרגיש בודד כל כך ופגעו בו כל היום ללא הפסקה.
נאמג'ון שהיה ישיר מאוד וכנה, בנה את חייו לפי הכלל שצייד צריך לב שלם, לב כנה וטוב, כדי להתחבר לאחד עם הטבע. הוא לא יכל לראות יצור שכרגע לפחות לא פגע בו- בוכה."אל תבכה, לא התכוונתי" הוא אמר."זה פשוט מוזר שאזקת את עצמך שוב". הוא התחיל לתהות אם ג'ין המכשף מעט איטי... בהבנה שלו. זה יסביר הרבה דברים לאורך ההיסטוריה, כמו החלטות מוזרות ולא הגיוניות שהתקבלו על פי דבריו של ג'ין.
מי ישכח את התקופה שג'ין שיחק באחת המעבדות וצבע בסגול את כל הגמבות, גורם לחצי עולם לאכול גמבות סגולות למשך כמה שנים, עד שהצליחו למצוא זרעים של גמבה אדומה. או ההערה שג'ין פלט בטעות על יפן, גורם ליפן וארצות הברית להכנס למלחמת העולם השניה.
הוא לא ידע שמבחינת ג'ין , סוקג'ין הוא אידיוט גמור והוא בוחר לנתק קשר איתו, משאיר אותו מנותק ולעצמו, רחוק מההשפעה הגרועה של ג'ין.נאמג'ון שאל בעדינות "למה עשית את זה? אתה יודע למה הן נועדו השלשלאות?"
סוקג'ין הסתכל עליו. "לא בשביל הסקס שלנו?" שאל בתמימות.
הרי בשביל מה עוד צריך שלשלאות, אם הוא יכול לצאת מהן בכל רגע שמתחשק לו?
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...