בבקשה התעלמו משגיאות קטנות
ג'ונגקוק גלש באתר. האתר היה בצבעי שחור, אדום וסגול. הוא לא היה בטוח אם הגיע לאתר של ערפדים או לאתר של קהילת חובבי העור.
העיצוב והתכנים היו דומים.הוא נכנס לעמוד שנקרא "בילויים", מגלה חיי קהילה תוססים למדי ומרתקים הרבה יותר מסימפוזיונים והרצאות על "הערפד הטבעוני המודרני" ו "יום רביעי ללא דם".
הוא כבר הבין בדיוק לאיזה אתר הוא הגיע, אחרי שקיבל עשרות פניות מרגע שנכנס מבני אנוש שהתחננו בפניו שיזון מהם, או יזיין אותם או ייזון ויזיין אותם במקביל.
ממש מזנון פתוח, גיחך ג'ונגקוק לעצמו."מה אתה עושה הערב?" הודעה חדשה נכנסה. ההודעה הגיעה ממשתמש שהזכיר לג'ונגקוק את טאהיונג במראה. משהו בחיוך היה דומה והוא בחר לענות לה.
"למה? מה יש הערב?" הקליד ג'ונגקוק
"מסיבה במנצילה. אני בדיוק יוצא לשם, לאסוף אותך?"ג'ונגקוק התלבט לכמה שניות. כן, היה לו משעמם מצד שני...הוא בטח לא אמור לסטות מהמשימה שלו.
אבל מה ששבר את מעט כוח הרצון שהיה לו לסרב וגרם לו להכריע היתה תמונה שהבחור שלח. תמונה שחשפה את הגוף היפה שלו ומתחתיה הכיתוב
"אתה יכול לשתות ממני כמה שתרצה".רבע שעה מאוחר יותר, ג'ונגקוק נכנס למכונית קיה פשוטה. הוא לא טרח לומר שלום לגבר הלהוט מולו. הוא הסתער עליו בניבים שלופים וניזון ממנו. מספק את הרעב שלו ואת הגעגועים לטאהיונג.
~~~
נאיון בדקה את הפגישות המתוכננות של המועצה עם המעריצים.
פליקס הגה את הרעיון של "בוא לפגוש את אבות אבותיך", והיא היתה חייבת לומר שהיא נהנתה מכל ההערצה שהם קיבלו.
הערפדים שילמו הון תופעות כדי להיפגש איתם ולהצטלם איתם. אבל לא הכסף היה העניין כאן- כולם ממילא כפו על בני האנוש לשלם עבורם- אלא הערצה שערפדי המועצה קיבלו מהערפדים שבאו לפגוש אותם והעובדה שהם נואשו לחתימה או יחס מהם. חלקם אפילו באו עם חולצות מודפסות עם התמונות שלהם ומתנות שהכינו במיוחד עבורם.
חיי התהילה, קרא לזה פליקס.כל המועצה היתה מרוצה מצורת הניהול של פליקס. הוא לא היה ראש המועצה- טייאיינג היה, אבל פליקס היה יד ימינו ובפועל הוא זה שניהל את המועצה.
תחת שלטונו קהילת הערפדים נהיתה מסודרת וממושמעת יותר, מתקדמת בהרבה וחברי המועצה זכו לכבוד של מלכים. איזה מלאכים. אלים.נאיון שפשפה את עיניה מול הטופס הממוחשב שהיא קראה.
אין מצב!!!
היא בדקה שוב , מופתעת לגמרי ממה שהופיע אדום על גבי שחור מולה.
כשערפד נרשם לפגישה, היה עליו למלא פרטים מזהים. אם אצל בני אנוש היו ממלאים תעודת זהות ושם מלא, כאן לפרטים האלו לא היתה שום משמעות.
הערפדים החליפו שמות כמו נעליים, ולחלק מהערפדים לא היה אפילו מספר זהות, מרב שהם היו עתיקים.
שיטות הזיהוי של הערפדים היו פשוטות הרבה יותר, גיל הערפד שלך ומי היוצר שלך.
והיא היתה בטוחה שהיא קראה בשורה שכתוב
'יוצר.ת' את המילה יונגי
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...