טאהיונג היה במצב רוח מעולה. הוא התעורר וגילה שהסוויטה שלו! שלו!
בלי מכשף מוזר שמלמל כישופים לעצמו ומעיר הערות בוטות. ( כי טאהיונג כמובן שה תמים ולא בוטה בכלל)
הוא הזמין לעצמו שירות חדרים על חשבון משלם החדר, רושם לעצמו להיות רחוק מאוד כשג'ין ישלם את החשבון ויגלה כמה טאהיונג בזבז מכספו."הקומה שלכם ממש הפכה לזירת פשע" אמר טאהיונג
יונגי סימן לו לשתוק ורמז לו על ג'ימין. "אההה" אמר טאהיונג.
לפתע עיניו נהיו עגולות מאוד. "זה אתה?" היתה לו יכולת לקלוט דברים מהר.
"נו נו נו" טאהיונג נופף באצבעו לעבר יונגי, והלך להתיישב ליד ג'ימין.כשהחיים היו קשים מדי לג'ימין היתה לו נטיה להיעלם לתוך עולם פנימי משל עצמו. טאהיונג לא היה בטוח עד כמה זה טוב. מצד אחד, זה מנגנון התמודדות, מצד שני, אם תמיד בורחים...
אבל הוא לא היה שם בכדי לשפוט, כמו שג'ימין לא שפט אותו אף פעם על בחירת בני הזוג המוזרה שלו או החוש המוסרי הלוקה בחסר שלו. ואם לומר את האמת, הוא אחראי במידה מסוימת למצב של ג'ימין. הרי בגללו הם במלון הזה ו...אם הוא ממש יודה על האמת - בגללו הם מלכתחילה הסתבכו עם הערפדים האלו.
טאהיונג דיבר עם ג'ימין, מספר לו סיפורים מצחיקים על ג'ין ומחבר אותו בחזרה למציאות. הוא לא עזב את ג'ימין עד שג'ימין חייך, אכל ארוחת בוקר וחזר לעצמו. יונגי קינא בו על היכולת הזו שלו. הוא גם היה רוצה להיות עוגן עבור ג'ימין.
"אחרי שכולנו אכלנו" אמר טאהיונג וקרץ ליונגי, שגלגל עיניים בתגובה לרמז העבה, "אנחנו צריכים לאתר את ג'ונגקוק"
"ג'ין לא יכול לעשות איזה כישוף?" שאל יונגי
"תביא לי את הטלפון שלך" אמר טאהיונג, "אני מכיר כישוף מהיר יותר".
טאהיונג זכר שג'ונגקוק משתמש באשראי של יונגי, הוא הוריד את האפליקציה ונרשם בעוד יונגי מציץ לעבר הטלפון מאחורי גבו.
"שנת לידה?" שאל טאהיונג
יונגי גלגל עיניים שוב. "סיירסלי? אתה רוצה לדעת גם באיזה בית חולים נולדתי?"
"היו בתי חולים כשנולדת?" צחק ג'ימין. הוא לקח את הטלפון מטאהיונג. "אתה לא צריך להרשם...הנה תכנס לפה.." הוא הראה לטאהיונג איך להתחבר.
"אני לא מבין איך כולכם יודעים להכנס לי לחשבונות?" רטן יונגי.
"כי אתה משתמש באותה סיסמא לכל דבר" אמר ג'ימין.לפתע ג'ימין וטאהיונג פרצו בצחוק. הופיע שם חיוב אסטרונומי על חדרים במלון, החדרים בהם ג'ין וטאהיונג שהו.
אחרי האגרוף שג'ין קיבל מיונגי, הוא שינה את שיטת התשלום לאשראי של יונגי. חושב שזו נקמה מצוינת לחבר הקמצן שלו.
יונגי לקח מהם את הטלפון לראות על מה הם צוחקים. למראה הסכום הוא סינן קללות ללא הירף.
"ולנו לקחת חדר ב70 דולר ללילה? זה הכי זול שמצאת?" הקניט אותו ג'ימין."תשתקו שניכם", הפטיר יונגי "אתם לא שילמתם שקל בטיול הזה"
"אנחנו סיפקנו את הבידור" אמר טאהיונג, "וחלק מאיתנו סיפקו יותר..." רמז והתקרב לג'ימין.
"אל תדאג, זה ירד לך עוד כמה שעות" אמר לו טאהיונג באוזן, וג'ימין האדים, גורם ליונגי לגחך.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Novela Juvenilיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...