יונגי נשאר לצד ג'ימין במהלך הלילה, הברקים והרעמים לא הפסיקו, וג'ימין התעורר לא מעט פעמים, מלמל דברים שראה בחלומו, הוזה מרוב חולשה. בכל אחת מהפעמים יונגי היה שם, מסדר את שערו, מכסה אותו, מביא לו לשתות, דואג להכניס הרבה ברזל למים שהגיש לג'ימין כדי שג'ימין יתחזק.
בבוקר ג'ימין התעורר עם כאב ראש נוראי, וצוואר חבול. הוא שם לב לסימני נשיכות על החזה שלו ומסביב לפטמה, תוצאה של המפגש שלו עם הניבים של ג'ונגקוק. הסימנים היו עמוקים מכדי שיבריאו, והדם ששתה מיונגי עזר לו רק בשביל שלא ימות, ולא מעבר, עד כדי כך הם שתו ממנו.
יונגי חזר לחדר עם ארוחת בוקר, מוצא את ג'ימין עומד מול המראה חצי ערום. עיניו של יונגי התכהו בתשוקה והוא רצה לנשק כל ס"מ בגוף הזה, ולנשוך , כמובן.
"איך אתה מרגיש?" שאל יונגי
ג'ימין לא ענה. הוא היה חלש וכועס. הוא לא הרשה להם לגעת בו או לשתות ממנו, טאהיונג הרשה לג'ונגקוק ורצה את זה, הוא לא רצה.
"אתה משחק איתי משחקים?" שאל יונגי בעייפות. הוא יצר קשר עין עם ג'ימין, כופה עליו לאכול ץ, ואחר כך כופה עליו לשתות מהדם שלו עצמו, שיבריא. ג'ימין לא היה מודה בזה, אבל האוכל והדם של יונגי באמת חיזקו אותו.
"לא היתה לכם זכות" אמר בשקט.
"מה אמרת?" שאל יונגי, למרות שהשמיעה של ערפדים היתה מעולה.
"שמעת אותי" אמר ג'ימין יותר בקול . "לא היתה לכם זכות. זה הגוף שלי. זה פקאינג הדם שלי" הוא לקח את כוס המים והטיח אותה על הקיר.הבלאגן שנוצר הרגיז את יונגי, וגם העובדה שג'ימין צדק. הוא לא התייחס לפעם השניה שג'ימין התחנן שינשך אותו, זה רק כי הם היו באמצע וג'ימין היה כבר באופוריה מהנשיכה.
"אני לא מבקש רשות" אמר יונגי בקול מאיים "אני לוקח מה שאני רוצה ואם אני ארצה אני אקח אותך" הוא התקרב לג'ימין באיטיות, קולט את הצעדים הקטנים שעשה ג'ימין אחורנית, מנסה לברוח. "אל תזוז" כפה עליו. "אתה לא קולט עדיין, אני יכול להגיד לך לעשות מה שאני רוצה" לחש יונגי באוזנו של ג'ימין, קולו מעורר אימה, "אני יכולה להגיד לך להתחנן אלי שאשתה את הדם שלך, כמו שעשית אתמול. אני יכול להגיד לך.." הוא העביר אצבע על הפטמה של ג'ימין, "לרדת על הברכיים ולמצוץ לי, לקחת אל הזין שלי ולדחוף לך אותו עמוק בתוך הגרון, ואתה תעשה את זה בשמחה. למה? כי אני אמרתי" היד של יונגי טיילה לעבר המכנסיים של ג'ימין.
"אני יכול לצוות עליך להוריד את המכנסיים האלו ולהביא ביד ואני אזיין את התחת החמוד שלך ואתה תתחנן לעוד, אבל לא כי אני ציוויתי אלא כי אתה פשוט תרצה עוד, כי אני עד כדי כך טוב."ג'ימין בלע את הרוק שלו. הקרבה של יונגי, היצור היפה הזה והמילים שלו... יונגי לא היה צריך לצוות עליו, ג'ימין חשב שאם יונגי ימשיך לשחק עם הרוכסן של המכנס שלו עוד קצת, תהיה לו זקפה ענקית.
למזלו יונגי יצא מהחדר, לא לפני שכפה עליו לא לגעת בשברים של הכוס, מחשש שהוא יפצע.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Novela Juvenilיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...