ג'ונגקוק נהג בפראות לכתובת שניתנה לו. הכבישים היו ריקים, וגם אם לא- הוא ערפד שלא יכול למות, ואם יתקל בשוטר הוא יכול לכפות על השוטר כל מה שירצה.
כמו תמיד, הערפדים לא ספרו בחישובים שלהם בני אנוש שעלולים להיפגע מהמעשים שלהם. מי שמע על מישהו שסופר אוכל?ג'ונגקוק הגיע חצי שעה לפני הזמן שנקבע לו לפגישה.
המחיר שגבו ממנו היה אסטרונומי, אבל הם באמת השקיעו בהפקה, חשב.
היה מזנון פתוח וברמן שהגיש כוסות דם בטמפרטורה לפי בקשתך, היו מאכלי יוקרה של בני אנוש, עמדות צילום וגם חנות מארצ קטנה. כל מבקר קיבל שקית קטנה עם צמיד של המועצה וקופון הנחה לחנות.ג'ונגקוק התיישב בכורסא מפנקת וחזר על מה שהוא תכנן להגיד למועצה. משחזר שוב ושוב את כל התגובות האפשרויות למה שהוא עתיד לומר.
~
"יונגי היוצר שלי, בשם יונגי אני בא לבקש ממכם טובה"
ג'ונגקוק עמד מול חברי המועצה שישבו על במה מוגבהת לפני שולחן ארוך.
כן, ג'ונגקוק שילם על מפגש פרטי. חכו שיונגי ידע על מה הוא מבזבז את הכסף שלו.פליקס רכן בכסאו. היום הזה רק הולך ומשתפר
"למה שנעזור לך?"
"כי אכפת לך מיונגי" ענה ג'ונגקוק.ג'ונגקוק ידע שפליקס מנסה להחזיר את יונגי למועצה כבר הרבה זמן. הוא לא ידע מה הסיבה ואיזו טובה תצמח לפליקס מהמהלך הזה, אבל הוא החליט להשתמש בזה לטובתו.
"אתה לא יונגי" אמר סאן וקיבל מבט מצמית מפליקס. את השיחה הזו הוא מנהל.
"סליחה" מלמל סאן. שום ערפד אחר לא העז להתערב בשיחה.
"אני לא יונגי אבל אני קשור אליו. ליונגי אכפת ממני" אמר ג'ונגקוק.
"אז מה אתה מציע?"
"תעזרו לי ותשתמשו בי כקלף מיקוח לקבל מיונגי את מה שאתם רוצים".פליקס נשען אחורה בכיסא והניח רגליים על השולחן.
"אהבתי את ההצעה. רק שאנחנו נדלג על החלק של העזרה" אמר , גורם לשאר חברי המועצה לגחך ברשעות.
"תקשור אותו" אמר לסאן וקם מהשולחן וכולם אחריו. הפגישה הסתיימה."אבל שילמתי על פגישה של רבע שעה!" קרא ג'ונגקוק, גורם לכמה ערפדים לפלוט צחוק לא בשליטתם.
ג'ונגקוק היה מצחיק וחברותי ו...עוצר נשימה. ג'ונגקוק שם לב למבטים המפשיטים שקיבל מהמועצה.
הוא נכנס לפגישה בידיעה שפליקס יקח את ההצעה שלו וידלג על החלק של העזרה. בכוונה הוא ניסח את ההצעה בחלקים, מעניק לפליקס שליטה דמיונית על ההחלטה איזה חלק לקבל מהצעה, יודע שפליקס ישנה משהו בהצעה. אם כבר, ג'ונגקוק רצה להיות זה שמחליט מה השינוי.האופציה הכי טובה היתה שטייאיינג, ערפד שכיבד הסכמים, היה מתערב וג'ונגקוק היה מרוויח את העזרה בקלות.
אבל גם אם לא, התוכנית החלופית של ג'ונגקוק כללה שהמועצה תיקח אותו בשבי ותשתמש בו כקלף מיקוח עבור יונגי, בידיעה ברורה מי היוצר שלו.
יונגי יסרב ויגיד שהוא רוצה את טאהיונג כמחווה של רצון טוב מהמועצה, יקבל את טאהיונג ואז יחליט שהוא מוותר על העסקה וישאיר את ג'ונגקוק שבוי במועצה.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...