פרק 76

148 36 30
                                    


כל התוכנית של ג'ונגקוק עמדה על שאלה אחת, כמה מי שמולם באמת יראה את מה שלפניו, ובגלל שרוב האנשים לא באמת מסתכלים, היה סיכוי גבוה שהתוכנית תצליח.
וככה טאהיונג וג'ונגקוק ירוויחו מספיק זמן ליונגי לחלץ את ג'ימין. החלק של הכניסה היה החלק הקל, בתור קלף יציאה הם שמרו את המכשפים שלהם.

נאמג'ון הוביל אותם בתוך היער בין עצים שהסתירו את השמיים. לכל האחרים זה היה נראה כאילו הוא בוחר באקראי לאן לפנות- כל העצים נראו להם זהים- אבל בחושי הצייד שלו נאמג'ון הבחין בסימני דרך שהאחרים פספסו.
הוא נעצר באמצע היער.
"הגענו" אמר
"הם בנו בית על העץ?" פלט יונגי. הכל סביבו היה עצים, זו היתה ההשערה ההגיונית.
"לא סבאלה" אמר טאהיונג והצביע על מה שהאחרים לא ראו, שורת עצים שהיתה צפופה מהרגיל.
"המפקדה מאחורי שורת העצים הזו" אישר נאמג'ון.

"אתה מוכן?" שאל יונגי את טאהיונג
"נולדתי מוכן". ענה טאהיונג. "אתה יכול לעזור לי פה?" שאל את ג'ונגקוק.

ג'ונגקוק משך את טאהיונג אליו וקרע את החולצה שלו, נושך אותו בצווארו, בחזהו, בבטנו.
טאהיונג גנח בהנאה והושיט יד למכנסים של ג'ונגקוק, שוכח איפה הוא נמצא. הוא ידע שהוא הולך ליהנות.

"זה נראה לי מספיק" אמר יונגי והוריד את ג'ונגקוק מטאהיונג.
"הורס מסיבות" רטן טאהיונג.
הוא היה חבול וסימני הנשיכה נראו על גופו, הוא לא יבריא מהם מהר בגלל הוורונה ששתה קודם לכן. זו היתה הקרבה, אבל כזו שהוא היה מוכן לסבול בשביל ג'ימין.

יונגי סקר את טאהיונג בבקורתיות. הוא העווה את פיו. "חסר פה משהו" אמר
הוא זרק את טאהיונג על האדמה ובעט בו, ולא ממש טרח למתן את הכח שלו. זה צריך להראות אותנטי, לא?
לפצעים של טאהיונג נדבקו חול וזרדים. המכנס והחולצה התלכלכו, כאילו טאהיונג נפל מספר פעמים על האדמה כשרץ.
"אתה סתם נוקם בי כי קראתי לך סבא" נאנח טאהיונג בכאב ונעזר בג'ונגקוק כדי להתרומם מעל האדמה. יונגי יכל להזהיר אותו לפחות. זו היתה אמורה להיות תוכנית כיפית. לא כואבת.
אבל יונגי צדק, עכשיו טאהיונג נראה כמו מי שנס על חייו ממאורת ערפדים.

טאהיונג נשק לג'ונגקוק והתחיל לצלוע לעבר המפקדה.
"הוא טוב" אמר נאמג'ון שצפה בו בעניין. מרחוק טאהיונג נראה חלש ושברירי, פצוע כולו.

"עצור!" צעק קול. טאהיונג כמעט חייך. המזל שיחק לו.
הקוטלת שעצרה אותו היתה לא אחרת מאשר יורין.

"טאהיונג?" שאלה יורין בתמיהה. "הבן אנוש של ג'ונגקוק?"
טאהיונג הקיא דם ויורין מיהרה לקפוץ אחורנית בקריאת גועל. "אז למדת על בשרך מה זה לחיות עם ערפד?" גיחכה בשמחה לאיד.
אבל היא לא היתה רעת לב. היא מיהרה לקרוא לכמה שומרים שיקחו את טאהיונג למרפאה, ובעצמה מיהרה לדווח לסרינה על האורח הלא צפוי.

~~~

"זה בטח תרגיל" אמרה סרינה, לא טורחת להרים את ראשה מהטלפון בו התעסקה.
"זה לא", התעקשה יורין. "את צריכה לראות אותו. כולו פצוע ומקיא דם וחלש... ג'ונגקוק התעלל בו וטאהיונג מוכן לנקמה. זה הסיכוי שלנו לגלות עליהם יותר".

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now