/Jatkuu siitä mihin jäi viime luvussa Joonaksen näkökulmassa\
Nikon nk
Kuulen hiljaista nyyhkytystä vessasta. Tommi lähti ehkä kaksi sekuntia sitten. Tietysti Joonas kuuli mitä sanoin Tommille.Istun Joonaksen viereen vessanlattialle. Rikollinen palaa aina rikospaikalle, vai miten se sanonta menee. Joonas katsoo minua itkuisilla silmillään. "Mikä on?" kysyn, vaikka hyvin tiedän mistä on kyse. "Emmä tiiä, mua vaa sattu ku sanoit, et se ei merkannu sul mitää se pusu ja ei sen varmaa ollu tarkotuskaa merkkaa mitä, mut mä vaa elättelin jotai toiveita", hän sanoo yhteen hengenvetoon.
Vedän Joonaksen haliin. Voi muru. "Emmä haluu itkee sun paitaa märäks", Joonas sanoo kyyneleiden virratessa. "Ei se mitää haittaa", sanon ja silitän Joonaksen hiuksia.
Joelin nk
Oveeni koputetaan. Menen avaamaan oven. No vittu sherlock. Oven takana tönöttää Tommi. "Moro", hän sanoo. "Mistäs sä tuut?" kysyn häneltä. "Joonaksen luota", "No mitäs sille?", "Vissii iha hyvää, siellä ne Nikon kaa maisteli toistensa sylkiä", "Mitä?!"Yritän saada Joonasta kiinni. Olen soittanut ainakin 5 kertaa, mutta hän ei vastaa
Puhelu:
JP: No mitä nyt?!
JH: Mitä sä oot tehny Nikon kaa?
JP: Miten nii mitä se sulle kuuluu?
JH: No kuulin Tommilta et te olitte pussaillu siel.
JP: Vitun Tommi... No mut ihan sama ei se ollu mitää.
JH: Eipä.
JP: Voi vittu nyt moikka.
- - -
En tiedä miksi tämä tuntuu niin pahalta. Vittu./nyt ollaan siin mihi tää jäi viime luvus\
Aleksin nk
Herään oven kolahdukseen. "Olli... kuka toi on?" minulle tuttu, mutta tuntematon ääni kysyy. "Se on mun poikaystävä", Olli vastaa käheällä aamuäänellään. Ovi pamahtaa kiinni. Että sellasta tälläkertaa."Kuka se oli?" kysyn väsyneesti. "Mun äiti", Olli vastaa ja hieroo silmiään. "Mikä sil tuli?" kysyn. "Emmä tiiä, minä?" hän vastaa. Naurahdan ja pussaan tuota huulille. "Meijän pitäs lähtee kouluu", sanon. "Joo", Olli sanoo ja läpsäisee minua olkapäähän. "AUVITTU!" huudan, vaikka ei tuo edes sattunut.
/timeskip koulu loppuu\
Kävelimme Tommin kotia kohti. Sovimme näkevämme siellä, koska miksipäs ei ja nyt on perjantai."OLLAAN PULLON PYÖRITYSTÄ!" Joonas huutaa ihan täysiä niin, että varmaan koko naapurusto kuuli. Kaikki myönnymme siihen.
Ensimmäisenä pullo osuu minuun. Tietysti. Vittu mikä kusipää tuo pullo.
"Totuus", sanon ennen kuin kuka edes kerkeää kysyä.
"Ootteko jo ollu sängyssä Ollin kaa?" Joonas kysyy. "No joka ilta ku me nukutaa... no ei vaa, ei olla", vastaan. "Höh", Joonas sanoo. Mitä höh?
Seuraavaksi pullo osuu Olliin. "Tehtävä", hän sanoo. "Tee sylitanssi Allul!" Joel hihkaisee. Olli huokaisee syvään, mutta nousee kuitenkin lattialta ja hakee keittiöstä tuolin. "Istu", hän komentaa minua.
Teen työtä käskettyä ja menen istumaan tuolille, minkä Olli raahasi keittiöstä.
Olli istuu vaivaisesti päälleni ja alkaa tekemään jotain epämääräistä liikettä päälläni. Farkkuni alkavat kiristää tuolta alempaa. Kiitos Joel, kun annoit tällaisen tehtävän.
Tunnen myös Ollin kaverin heränneen. Kyllä te tiedätte ketä tarkoitan. Toivottavasti.
Olli tekee lähtöä sylistäni, mutta vetäisen hänet siihen takaisin. Nyt et poika lähde yhtään mihinkään.
Olli katsoo minua kysyvästi. "Istut nyt siinä", komennan tuota. Hän nyökkää ja jättää perseensä siihen.
_ _ _
474 sanaa
Vähä sekava mut öö joo.
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...