93. Luku | Blind Channel |

423 37 20
                                    

/time skip 2vko\
Ollin nk
"Aleksi meijän pitää nyt lähtee", sanon eteisestä. Tuijotan eteisen peilistä omaa kuvaani. Näytän suorastaan kamalalta. Hiukseni ovat rasvaiset, silmiäni ympärystää erittäin tummat silmänaluset ja kaiken lisäksi naamani on turvonnut. "Oota nyt ku mä laitan nää sun hupparit tonne kaappiin", Aleksi sanoo huoneestani. "Älä nyt vittu rupee siivoomaan, ku ollaan jo myöhässä", sanon vähän liian vihaisella äänensävyllä. "No älä sä mulle ragee ku yritän vaa auttaa", Aleksi sanoo. Hän tulee minua kohti ja tuuppaisee minua kävellessään ohitseni.

Kävelemme täydessä hiljaisuudessa Joelin kotia kohti. Sovimme, että näemme siellä porukalla. Pidämme jonkun bändipalaverin, ja Aleksi halusi välttämättä tulla mukaan. En olisi halunnut Aleksia mukaan, koska hän ei edes kuulu bändiin. Mitä Aleksi muka tekee bändipalaverissa, jos ei edes kuulu itse bändiin. Muut kuitenkin halusivat Aleksin mukaan, joten pakko se oli ottaa.

Koputan Joelin kotioveen. Tommi tulee avaamaan meille oven. "Moi!" Joel huutaa olohuoneesta. "Moi", vastaan vaisusti. Kävelemme kaikki kolme olohuoneeseen, jossa ovat jo kaikki muut.

"Noni alotetaan", Niko sanoo sohvannurkasta. Joonas istuu Nikon sylissä, Joel istuu lattialla ja näpertää maton kulmaa, Tommi istuu nojatuolille, minä istun sohvan toiseen nurkkaan ja Aleksi istuu lattialle Joelin viereen. "Ensinnäki tä bändi tarvii nimen", Niko sanoo. "Joo no onko ideoita?" kysyn vähän ilkeästi. "Olli mä tiiän et sul on toi murkkuikä vähä rajunpi mitä meillä muilla, mut sun ei tarvii purkaa sitä meihin", Tommi sanoo. Minä vain mulkaisen häntä. "Ja Niko joo me tarvitaan nimi, onks ideoita?" Tommi jatkaa. "No Nikol on yks hyvä, mut se ajattelee, et te pidätte sitä nolona", Joonas selittää. "No kerro?" Joel sanoo kiinnostuneena. "No... mä mietin et oisko Blind Channel hyvä?" Niko sanoo ujosti. "No onpa ihan vitun hyvä", sanon, ehkä turhan ilkeästi. "Olli ihan oikeesti onks sun pakko?" Joonas kysyy. "Mun mielest se on hyvä", Joonas lisää ja pussaa Nikoa poskelle. "Mulle ainaki käy", Joel sanoo. Muutkin vastaavat myöntävästi. Paitsi minä. Ja Aleksiltahan ei tarvitse kysyä.

Tommin nk
"Noni Olli sanos nyt", sanon Ollille. "No vittu ihan sama, ei mun mielipide kuitenkaa kiinnosta teitä", Olli tuhahtaa. "No sun mielipidettähän me tässä odotetaan", Joel sanoo vittuuntuneesti. "Ei kiinnosta", Olli sanoo. "Aha, eli se on nyt päätetty, me ollaan Blind Channel", Joonas sanoo. "Ja jos jollain on nyt jotain sanottavaa, niin sanoo sen nyt tai vaikenee loppuiäksi", Joonas lisää.

"Okei sitte, millon pidetää seuraavat treenit, mul on yks joku biisin tapanen kotona", Niko selittää. "Käyks huomenna joskus kahen aikaan?" kysyn. Kaikki vastaavat myöntävästi. Paitsi Olli tietysti. Häntä vaivaa joku ja minä aijon ottaa selvää, että mikä.

"Olli tuuksä huomen?" kysyn Ollilta, ennen kuin hän ja Aleksi lähtevät. "No vittu en tiedä", Olli sanoo ja lähtee ovet paiskuen ulos. Aleksi jää tuijottamaan hänen peräänsä järkyttyneenä. "Mikä sil on?" kysyn Aleksilta.
"Emmä tiiä, se on tiuskinu mulleki koko päivän, ehkä mä vaa meen kotii yöks ja annan sen rauhottuu", Aleksi selittää. "Joo, mäpä taidan piipahtaa sen luon viel, ennen ku meen kotii", sanon, johon Aleksi vain nyökkäilee.

"Tarviiko Aleksi matkaseuraa, minä ja Niko lähetää kans", Joonas kysyy Aleksilta. "No joo käyhän seura aina", Aleksi sanoo. "Mäpä täst meen nyt, moikka", sanon vielä kaikille.
"Heippa", nuo sanovat yhteen ääneen.
"Moikka!" Joel huutaa jostain päin taloa.
_ _ _
515 sanaa
Tää oli tämmöne tylsä täyteluku, mut ens luvus toivottavasti tapahtuu jotain...
Kiitti 31k lukijoit<3 mistä näit tulee??

Can you feel my heart [VALMIS]Where stories live. Discover now