63. Luku | sut... |

533 34 49
                                    

Aleksin nk
Katson Ollia järkyttyneenä. "E-ei me tehty mitää", sanon. "Joo ette tehny", Olli sanoo ja lähtee. Katson Joonasta. "Mennääks mun huoneesee jatkaa?" Joonas kysyy. "Joo", vastaan.
_ _ _

Makaan pää Joonaksen paljaan ylävartalon päällä. Joonas silittelee vaaleita hiuksiani.
"Toivottavasti mun vahemmat ei kuullu", Joonas sanoo. "Jep, vois olla vähä noloo", vastaan. Joonas hymähtää ja pussaa päälakeani.

Nousen istumaan Joonaksen sängyllä. "Mul on vähä nälkä", totean. "No mennään syöm... tai mennään eka suihkuun ja sitte syömään", Joonas sanoo. "Joo", vastaan ja nousen seisomaan.

Lämmin vesi virtaa päälleni ja kastelee hiukseni. Tunnen kädet lantiollani. Ne kuuluvat Joonakselle. "Kiitti viel tost äskösest oli kivaa", Joonas sanoo ja suukottaa niskaani. "Ei mitää, ja oli mullaki kivaa", sanon. "Onks sun perse kipee?" Joonas kysyy. "No joo, mut en jaksa ajatella sitä", sanon. Joonas hymähtää ja ottaa minut haliin.

"Mitä haluut syödä?" Joonas kysyy jääkaapilta. "Sut... eiku vittu... vaikka leipää", sanon naama punaisena. "No jos nyt vaikka otetaan sitä leipää nii voit myöhemmin syödä mut?" Joonas sano. Punastun tästä entisestään. Vittu, kun pitää olla tällainen tomaatti.

Ollin nk
Katson ikkunasta ulos. Alma varmaan palaa pian. Hän meni kuitenkin vain vessaan. Asun Joonasta vastapäätä, joten näen hänen ikkunastaan sisälle. Siellä ei tapahdu mitään tällä hetkellä. Näen, että Joonas ja Aleksi ovat ilmeisesti syömässä keittiössä.

Alma avaa huoneen oven. Hän istuu syliini.
"Pidettäskö nyt hauskaa?" Alma kysyy. "Mm", vastaan. Pidän katseeni tiukasti Joonaksen talossa. Haluan tietää mitä he tekevät. En edes tiedä, miksi olin niin mustasukkainen. Minä olen kuitenkin Alman kanssa yhdessä, enkä Joonaksen tai Aleksin.

"Hei Alma kauan me ollaan oltu yhessä?" kysyn yhtkkiä. "No joku vuos", Alma kertoo.
"Okei, sori en siis muista yhtään mitään", kerron. Alma nyökkää hymyillen. "Haluisiksä nyt vähän viihdyttää mua?" Alma kysyy. Nyökkään virnisten. En tiedä miksi, mutta tämä jostain syystä ei tunnu oikealta.
_ _ _

Alma makaa vieressäni. Hän nukkuu ilmeisesti. Jostain syystä minun oli erittäin vaikeaa tulla meidän... session aikana. En tiedä miksi. En oikeasti tiedä, vaikka haluaisin.

Pitäisi ehkä herättää Alma, koska hän ei muuten nuku yöllä. Päätän kuitenkin, että annan hänen nukkua vielä hetken. Katson taas ikkunasta ulos. Joonaksen huoneeseen ei ole näkyvyyttä. Hän on vetänyt verhot ikkunan eteen. Jostain syystä minun tekee mieli mennä katsomaan, mikä tilanne tuolla on. En tosin haluaisi häiritä noita, jos niillä onkin jotain.

Näen Joonaksen vanhempien poistuvan talosta. Onko kello tosiaan jo niin paljon, että heillä alkaa yötyöt.

Koputan Joonaksen kotioveen. Kyllä sorruin tähän. Joonas tulee avaamaan oven. Hänellä on pelkät boxerit jalassa. Näen hänen kaulaa ja rintaa koristavat fritsut. Vittu. Miksi olen näin mustasukkainen?
_ _ _
411 sanaa
Haluisin kinda tehä sellasen Q&A jutun, mut en tiiä...
Mut mun kaveri pyys et vanhat parit tulee takas, joten tein päinvastoin:)

Can you feel my heart [VALMIS]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant