37. Luku | oon ollin tyttöystävä |

569 31 5
                                    

Ollin nk
Herään sängystäni. Oloni on likainen. Alma teki sen. Alma vei minut kotiinsa ja teki sen, mitä kaikista eniten pelkäsin. En ollut edes valmis vielä Aleksin kanssa ja nyt Alma teki sen minulle.

Kävelen kylpyhuoneeseen, avaan suihkun ja astun sen alle. Pesen itseni huolellisesti, vaikka se ei viekkään likaista oloani pois. Menen takaisin sänkyyni. Hautaudun peiton alle. Haluaisin soittaa Aleksille, mutta en vaan pysty. Haluan, että Aleksi tulee nyt kotiin halaamaan minua ja kertomaan, että kaikki on hyvin, vaikka ei olisikaan.

Istun keittiönpöydän ääressä ja yritän syödä tekemääni leipää. Edes vanhempani eivät ole kotona. Ei ole ketään kelle voisin kertoa. En haluaisi vaivata Joonasta, koska hän on muutenkin niin herkkä. Tommille voisin kertoa, mutta tuskin hänellä on aikaa. Joelilla on kuitenkin muitakin huolia, joten häntä on turha vaivata minun huolilla. Ainoa kuka jää jäljelle on Niko. Kerron siis Nikolle. Päätän soittaa heti.

Puhelu:
O: Moi voiks tulla meille nyt?
N: Joo voin.
O: Kiitti moikka.
N: Moikka.
- - -
Ei mene kauaakaan, kunnes Niko jo koputtaa oveen. Menen avaamaan.

"Moi", sanon vaisusti. "Moi mikä on?" Niko kysyy. "Se Alma... meijän koulun uus oppilas... se illalla tuli mua vastaan eilen ja... se... se vei mut sen kotii ja... sit teki sen mulle", vastaan katkonaisesti. "Se teki mitä?" Niko kysyy vähän ääntään korottaen. "Nii", vastaan vähän säikähtäen Nikoa. "Anteeks Olli anteeks et korotin ääntä", tuo sanoo pahoittelevasti ja silittää olkapäätäni. "Saanko halata sua?" kysyn varovasti. "Tottakai saat", Niko vastaa. Astun vähän lähemmäs Nikoa ja halaan häntä.

Nikon nk
Olli nukkuu sylissäni sohvalla. Hän nukahti, enkä viitsinyt herättää häntä. Oveen koputetaan. Nousen varovasti Ollin alta pois ja menen avaamaan oven. Oven takana seisoo ehkä minun ikäiseni ruskeahiuksinen tyttö. Hänellä on aika paljastavat vaatteet ja näyttää muutenkin vähän huoral... anteeksi ei noin saisi sanoa tai edes ajatella. Mithän tuo haluaa.

"Moi kuka oot?" kysyn tuolta minun pituiselta ruskeahiuksiselta tytöltä. "Oon Ollin tyttöystävä", tuo vastaa. "Ollin tyttöystävä? Ei sillä semmosta oo?" sanon kysyvästi. "No mä nyt satun olemaan Ollin tyttöystävä et pääsisinkö sisään?" tuo vastaa. "En usko et Olli ois pettäjä tyyppii, sil on kuitenki poikaystävä", sanon. "Siis mitä?!" tuo melkein kiljuu. Onko pakko kiljua noin kimeällä äänellä, kun korviin sattuu ja Ollikin varmaan heräsi tuohon. "No Olli on tuol olkkaris nukkumas et..." olen sanomassa, mutta tuo tyttö työntää minut tieltään ja kävelee ohitseni olohuoneeseen päin.

Seuraan tytön puuhia eteisestä, kunnes en enää näe tuota, joten lähden itsekin olohuoneeseen. Näen olohuoneessa tuon tytön istuvan Ollin vieressä sohvalla. Ihme ettei Olli hernnyt siihen kiljaisuun. Ei Ollilla voi olla tyttöystävää, kun hän seurustelee Aleksin kanssa. Vai voiko?
_ _ _
419 sanaa
Mul on tänää ollu vähä enemmän aikaa tehä näit lukui nii täs nyt viel yks tälle päivälle:)

Can you feel my heart [VALMIS]Where stories live. Discover now