/time skip lauantai\
Joonaksen nk
Istun sohvalla ja odotan, että vieraat saapuisivat. Päätimme Nikon kanssa järjestää bileet. Kuulen, että joku koputtaa oveen. Menen avaamaan oven ja sen takaa paljastuu Olli. "Moi", sanon hymyillen Ollille. "Moi", hän vastaa ja tulee sisään.Kaikki vieraat ovat saapuneet ja juhlat alkaneet. Itse olen pienessä maistissa, mutta Olli on jo aikamoisessa humalassa. "Pitäskö meijän viiä Olli rauhottuu?" Niko kysyy minulta. "Ehkä, mä voin viiä", vastaan. Niko nyökkää ja menee takaisin muiden vieraiden luo.
"Noni koitas nyt pysyy pystyssä", sanon Ollille, kun hän meinaa kaatua jo viidettä kertaa. Olemme edenneet ehkä viisi metriä. "Tiiätkö Joonas, mä oon tosi rakastunu Aleksiin", Olli sanoo erittäin epäselvällä kielellä. "Jaha", vastaan ja yritän parhaani mukaan pidellä Ollin pystyssä.
Yritän peitellä Ollin sänkyyn, jotta hän voisi nukkua tuon humalansa pois. Tuon sängyn viereen ämpärin, jotta hän voi oksentaa siihen pahan olon yllättäessä. "Noni Olli nyt nuku", sanon tuolle. "Emmä haluu nukkuu, mä haluun panna Aleksia niin kovaa et se ei kävele viikkoihin", Olli sanoo jälleen epäselvällä äänellä. Huokaisen syvään. "Noni yritäs nyt nukkuu", sanon.
"Mä ja Aleksi suudeltii koulun discon jälkee", Olli sanoo, kun olen jo lähdössä. Käännyn dramaattisesti ympäri. Että mitä sanoit.
"Teitte mitä?!" kysyn. "Suudeltii, Aleksi teki alottee", Olli sanoo. Katson Ollia järkyttyneenä. Voiko tuo muka olla totta?Aleksin nk
Istun sänkyni reunalla. Katson seinääni, joka on aika tyhjän näköinen. Puhelimeeni kilahtaa viesti. Se on Joonakselta. Hän pyytää minut käymään hänen luonaan. Pakko kai se on mennä, vaikka siellä onkin ne bileet.Kävelen Joonaksen kotia päin. Meinaan lentää kuperkeikan, vaikka sille ei edes ollut mitään syytä. Näen jo Joonaksen perheen talon horisontissa. Se on kaunis, vaalean keltainen omakotitalo. Ainakin kolmekertaa hienompi kuin meidän.
Astun etuterassin portaalle ja kävelen lyhyet portaat ylös ja koputan oveen. Joku humalainen nuori tyttö tulee avaamaan oven. Hänellä on blondit hiukset ja siniset silmät.
"Onks Joonas tääl?" kysyn. "No tottakai se on sehän on tän talon omistaja", tyttö sanoo. "No joo mut mahtaisitko tietää missä se on?" kysyn. "No varmaa ylhäällä, sinne se lähti jonku pojan kaa varmaa panee", tyttö sanoo ja lähtee ovelta. Pyöräytän silmiäni ja lähden yläkertaan.Avaan Joonaksen huoneen oven ja näen siellä Ollin ja Joonaksen. Olli makaa sängyssä vähän kuolleen näköisenä. Joonas seisoo kädet puuskassa hänen vieressä. "No sul oli varmaa asiaa vai pyysiks mut tänne muuten vaa?" kysyn. Haluaisin kotiin nukkumaan, joten jos tämä oli jotain turhaa, niin minä suutun. "Joo oli ihan asiaa", Joonas sanoo seisten kädet puuskassa edelleen. "No kerro?" sanon kysyvästi. "Miks Olli sano, et sinä ja se suutelitte koulun discon jälkeen, kerro suoraan tykkääksä musta vai Ollista enemmän", Joonas sanoo yhteen hengenvetoon. Katson häntä silmät suurina. Vitun Olli ja hänen humala.
_ _ _
435 sanaa
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...