Ollin nk
"Älä esitä mä muistan et se olit sinä", sanon Aleksille. "Rauhotutaas nyt", Joonas sanoo.
"Eli mikä homma?" Joonas kysyy. "Ja molemmat selittää vuorotellen oman version", Joonas lisää. "Toi tuli eilen mun luo ja hakkas mut", sanon. "M-mä olin k-kotona", Aleksi sanoo. "Vitut", tuhahdan. Aleksin silmäkulmasta putoaa kyynel. "No nytkö sä alat itkemään, nyyh nyyh", sanon naurahtaen.Joonas pyöräyttää silmiään ja ottaa Aleksin pieneen haliin. Aleksi itkee hiljaa Joonaksen olkapäätä vasten. "Voitteko mennä johonki muualle itkee", pyydän. "Sitäpaitsi Alma tulee koht nii haluisin olla sen kaa", sanon. Aleksi katsoo minua surullisena. Itse hakkasit minut saatanan kusipää.
Alma astuu ovesta sisään. "Moi muru", sanon ja avaan käteni, että hän voisi tulla halaamaan minua. Alma myös tulee halaamaan minua.
Joonaksen nk
"Miks vitussa hakkasit Ollin?" kysyn Aleksilta, kun hän on rauhoittunut. "Noku emmä tiiä mua vitutti ku se myy niit huumeita", Aleksi selittää. "Mut ei se oikeuta sua hakkaa sitä", sanon. "No ei nii", Aleksi sanoo ja pyyhkäisee silmäkulmastaan kyyneleen. "Tuutko meille yöks?" kysyn varovasti. Aleksi nyökkää ja hymyilee pienesti."Voit nukkuu tos lattial", sanon, kun olen pedannut siihen patjan. Aleksi nyökkää ja kömpii peiton alle. "Onks Olli ja Alma oikeesti yhessä?" Aleksi kysyy hiljaa. "Ei... kai", vastaan. "Mitä jos ne on ja Olli on pettäny mua", Aleksi sanoo. Voin kuulla hänen äänestä surun. "Tuskin Olli vois tehä sulle mitään sellasta", sanon, vaikka en itsekään ole varma, uskonko tuohon. Enää.
"Saanko tulla sun viereen?" Aleksi kysyy. "Joo tottakai sä saat", sanon. "Missä Niko muute on?" Aleksi kysyy. "Ai kui?" kysyn. "Onks se muuttanu pois?" Aleksi kysyy. "No ei, mut se meni sen mummolle pariks päiväks", kerron.
"Okei, eli se asuu edelleen täällä?" Aleksi varmistaa. "Joo", vastaan. Aleksi nyökkää ja kömpii kainalooni. Silitän Aleksin hiuksia. Pian hän alkaa tuhista. Voi pientä.Alman nk
"Millon sä rakas pääset pois täältä?" kysyn Ollilta. "Vissii huomen", Olli vastaa. "Okei hyvä koska oon puutteessa", sanon. Olli hymähtää. "No jos sit pidetän huomenna kivaa", Olli sanoo virnistäen. "Joo", sanon ja otan Ollin toisen käden itselleni."Noniin vierailuaika päättyy", hoitaja, joka astuu huoneeseen sanoo. Pyöräytän silmiäni ja lähden pois huoneesta. "Nähään sit huomenna", sanon ja vinkkaan silmääni. Olli vilkuttaa minulle pieni virne kasvoillaan.
Matkalla saan loistavan idean. Voisin käydä vähän jututtamassa Aleksia nimittäin. Koska Olli on vihdoin minun.
Astun Aleksin talon oven eteen. Soitan ovikelloa. Oven tulee avaamaan naishenkilö.
"Onks Aleksi kotona?" kysyn mahdollisimman viattomalla ja kiltillä äänellä. "Ei oo, se sano menevänsä Joonakselle yöks", tuo nainen kertoo. Aivan. Eli Joonakselle. "Okei kiitos", sanon ja käännän selkäni. "Moikka", sanon vielä ennen kuin lähden.
_ _ _
417 sanaa
Jos kerkeen nii huomen tulee lisää.
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...