97. Luku | päästä irti |

448 44 19
                                    

/time skip uksiviikko\
Aleksin nk
En ole nähnyt Ollia viikkoon. Olen masentunut kotona yksin. Välillä olen käynyt Lunan kanssa lenkillä, mutta muuten olen vain maannut sängyllä. Äiti yritti joku päivä saada minut hänen kanssaan elokuviin, mutta en suostunut. Minulla on kamala ikävä Ollia, mutta hänestä ei ole kuulunut mitään. Ei tosin minustakaan. Haluan Ollin luo nyt heti, mutta koska olen pelkuri, en uskalla.

"Sulle olis vieras", äitini sanoo ovelta. Nousen sekunnin murto-osassa ylös sängyltä. Tietysti ajattelen sen olevan Olli. "Joo", sanon. Oven takaa ei paljastunut Olli. Oven takaa ei paljastunut kukaan jätkistä. Oven takana on Alma.

Ollin nk
Kävelen Aleksin kotia kohti. Haluan tasan nyt selvittää meidän välit. Olen ikävöinyt Aleksia ihan tarpeeksi. Haluan pyytää anteeksi käytöstäni. Haluan, että Aleksi antaa anteeksi, jonka jälkeen voimme halailla ja pusutella koko päivän Aleksin sängyllä. Sitä olen ikävöinyt.

Hidastan tahtiani, kun tajuan lähestyväni Aleksin kotia. Mahassani myllertää. Minua jännittää ja pelottaa. Entä jos Aleksi ei annakkaan anteeksi minulle. Entä jos Aleksi jättää minut lopullisesti, eikä halua enää koskaan nähdä minua.

Koputan varovasti oveen. Aleksin äiti tulee avaamaan oven Luna jaloissaan. "O-onks Aleksi?" kysyn varovasti. "Tuolla se huoneessaan on ollu viikon", Aleksin äiti sanoo. Voin samaistua.

Nousen varovasti portaita ylös. Kuulen kahden henkilön väittelyä Aleksin huoneesta. En tunnista toisen osapuolen ääntä, mutta sen tunnistan, että se kuuluu naisoletetulle.

Kurkistan varovasti oven raosta, mitä huoneessa tapahtuu. Järkytyn nähdessäni Alman ja Aleksin noin kymmenen sentin päässä toisistaan. Alma on ottanut kiinni Aleksin paidan kauluksesta. Aleksilla on minun huppari päällään, jota Alma parhaillaan yrittää repiä rikki. "Päästä irti Aleksista", sanon Almalle. "No mitä vittua sä täällä nyt teet?" Alma kysyy alentavasti. "Tulin sopimaan välejä mun poikaystävän kanssa", sanon, jolloin Aleksi katsoo minua ihmeissään.

"Alma irti Aleksista nyt", sanon uudestaan. Mitään ei tapahdu, joten menen tuohon väliin. Yritän irroittaa Almaa Aleksin rinnuksista, mutta se on erittäin hankalaa. "Ai vittu!" Aleksi älähtää, kun hän ja Alma kaatuvat päällekkäin lattialle. Nyt Alma on siirtänyt kätensä Aleksin kurkulle. Haluaisin todella tietää, mikä on johtanut tähän tilanteeseen, mutta nyt ei ole oikea hetki sille.

"Alma päästä irti", sanon itku kurkussa. "Mä päästän heti irti, ku sä kerrot miten aattelit hyvittää mulle kaiken paskan mitä oot aiheuttanu", Alma sanoo vihaisesti. "Mitä mä oon tehny?" kysyn ihmeissäni. "Mä tiiän kyl et sä oisit halunnu sen lapsen ja sä oisit viel pölliny sen multa ittelles ja tälle pikkuhintille", Alma selittää. "Onks toi totta?" Aleksi kysyy järkyttyneenä. "E-ei", sanon hätäisesti. "Se on totta ja sun pitää hyvittää se mulle", Alma sanoo. "Mut sä sait mitä halusit, sä teit jo sen abortin mitä mun pitää hyvittää?" kysyn. "Se et jos oisin saanu sen lapsen, sä oisit pölliny sen lapsen multa, etkä ois ees palannu mun kaa yhtee vaik se ois ollu MEIJÄN vauva ei sun ja tän saatanan heikon paskan", Alma sanoo. Minua satuttaa, miten Alma haukkuu Aleksia. "Päästä nyt irti nii me voidaan puhua", sanon. Alan kohta itkeä. Tulin tänne sopimaan Aleksin kanssa meidän kahden välejä, en aiheuttamaan lisää ongelmia välillemme.
_ _ _
487 sanaa
Semmone.
Mä tarviin lisää kavereit mut en osaa tutustuu😭😭

Can you feel my heart [VALMIS]Where stories live. Discover now