Alman nk
Kävelen Ollin kotia kohti. Kuulin, että hänen poikaystävänsä muutti vähän aikaa sitten eli Olli on nyt minun. Vain ja ainoastaan minun. Se Tommi juttu on vielä kesken, mutta Ollin ja minun juttu ei.Koputan oveen. Oven tulee avaamaan itkuinen ja pörrötukkainen Olli. "Moi", sanon hymyillen. "No vittu terve", Olli sanoo ja pyyhkii kyyneleitään. "Anna mä tuun lohduttaa sua", sanon virnuillen. "Älä tuu lähellekkää mua!" Olli karjaisee. "Mä vaan haluun auttaa", sanon vinkaten silmää. "Mä en todellakaan haluu sun apua", Olli sanoo. Pyöräytän silmiäni ja astun ovesta sisään. "No katotaan sit vaik leffaa", sanon ja otan kengät pois. "En mä haluu kattoo sun kaa leffaa", Olli sanoo ja romahtaa maahan istumaan. "Nyt ei oo kyse siitä mitä sä haluut", sanon ja nostan Ollin seisomaan. Raahaan Ollin olohuoneen sohvalle istumaan. Avaan telkkarin ja laitan sieltä jonkun leffan pyörimään.
Olli nukahti jo tunti sitten sohvalle. Katson hänen itkusta punaisia ja turvonneita kasvoja. Hänen silmät ovat muurautuneet umpeen. Hänen suunsa on hieman raollaan, joten hänen suloinen hammasvälinsä näkyy. Nousen varovasti seisomaan ja hiippailen vessaan. Etsin sieltä käyttämättömän hammasharjan ja pesen sillä hampaani. Kävelen Ollin huoneeseen ja etsin sielä jonkun Ollin hupparin. Käperryn Ollin sänkyyn. Täällä kaikki tuoksuu Ollilta.
Ollin nk
Herään sohvalta. Nousen istumaan ja tunnen kuinka selkäni valtaa jumalaton kipu. Joka paikkaan sattuu. Sattuu niin maan perkeleesti. Miksi edes nukuin sohvalla? En muista juuri mitään edellis illasta. Vaan sen, että itkin suurinpiirtein koko illan. Kai?Nousen seisomaan ja kävelen selkäkipujen saattelemana vessaan. Teen siellä tarpeeni ja lähden kohti huonettani.
Astun huoneeseeni ja kohtaa maailman suurimman järkytyksen. Näen Alman makaavan sängyssäni MINUN huppari päällään. Hän ilmeisesti nukkuu. Paitsi tuo on sellainen valehtelija, että mistä sitä tietää.
"Alma herää ja painu vittuun", sanon Almalle huoneen ovelta. Alma säpsähtää hereille ja katsoo ympärilleen. Pian hän huomaa minut ja nousee istumaan. "Älä tuu lähemmäs", sanon laittaen kädet eteeni. Työnnän Alman poispäin itsestäni. "Haista vittu", sanon ja lähden alakertaan. Jospa tuo huora lähtisi pois. Ihan sama vaikka hyppäisi ikkunasta ja kuolisi. Ei minua haittaa.
Kuulen askeleita portaissa. Alma kävelee eteiseen ja paiskaa oven perässään kiinni. Ulko-oven. Nyt hän lähti. Vihdoin.
Katson jääkaappia. Vanhempani ovat taas teillä tuntemattomilla, kun minä näen nälkää kotona yksin. Keittiön pöydällä makaa kauniisti 50 euron seteli. Tuo on jätetty minua varten. Nappaan setelin käteeni. Lähden huoneeseeni. Puen ensimmäiset käteen osuvat vaatteet ja lähden takaisin alas. Laitan ulkotakin päälleni ja kengät jalkaan. Vilkaisen itseäni eteisen peilistä. Näytän ihan tontulta ilman hattua. Nappaan vielä ylähyllyltä mustan pipon ja tungen sen päähäni. Nyt näytän tontulta. Nyt voin lähteä kauppan ostamaan minun vatsalaukulleni lahjoja ja haarukkapukki tuo ne sitten ruokatorveapitkin vatsalaukkuun.
_ _ _
426 sanaa
En tiiä onks se ees ruokatorvi mut joo täs kesti hetki ku ei ollu mitää ideaa.
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...