Aleksin nk
"Joel me ei katota kauhuleffaa", sanon Joelille, joka on kovaa vauhtia menossa selaamaan kauhuelokuvia. "Katotaanpas, koska 5 vastaan 1", Joel selittää. "Mäki haluun joskus kattoo sitä leffaa enkä vaa Ollin hupparia", vastaan.
"Hei mitä vikaa mun hupparissa on?" Olli kysyy. "No ei mitään, mutta mä haluisin joskus kattoo sitä leffaaki", "No mut ei kukaan sua pakota kattoo pois", Joel inttää vastaan. "Eiks me voitas kattoo jotai muuta?" kysyn. "Entä jos katottais tänää jotai muuta ku kauhuu et alluki sais katottuu", Tommi sanoo. "No okei", Joel myöntyy lopulta.Istuin Ollin sylissä. Katsomme jotain toimintaelokuvaa. "Miks pitää kattoo tämmöstä paskaa?" Joel tuhahtaa. "Älä ny ku Alluki voi kerranki kattoo tätä", Tommi sanoo Joelille. Mielestäni elokuva oli ihan hyvä. Vähän jännittävä, mutta ei pelottava.
"Miks me ei voitu kattoo vaik titanicia?" Niko kysyy. "Älkää nyt koko aika valittako, ku aina ollaan katottu teijän kauhuleffoja", vastaan.
Joonaksen nk
Elokuvaa oli vielä noin puolet jäljellä. Olli ja Aleksi istuivat sylikkäin sohvan nurkassa. Minäkin haluan syliin. Kaikki me muut istuimme sohvalla paitsi Joel, sillä hän ei mahtunut."Miksi aina mun pitää istuu lattialla?" Joel valitti meidän jaloista. "No sä tulit tänne vikana ja sitä paitsi sä et edes istu aina lattialla", Tommi vastaa. "Sitä paitsi kyl sä tänne mahut jos Porko menee Nikon syliin", Tommi jatkaa.
Katsoin Tommia huvittuneena, mutta ei aikaakaan kun joku nostaa minut syliinsä. Se joku on Niko. "Noni Joel nyt sä mahut", Tommi sanoo. Joel nousi seisomaan ja mulkaisi meitä. "Mitä me tehtii sulle tilaa", sanon kysyvästi Joelille. "Ei mitään", Joel vastaa ja istuu siihen missä minä hetki sitten vielä istuin.
Elokuva oli loppumassa. "Joonas voiks väistää hetkeks, ku kävisin vessassa", Niko sanoo. Nousen seisomaan, jotta Niko voisi nousta. Joel vetäisi minut syliinsä ja rutisti itseään vasten. "Mikä sulle tuli?" kysyn Joelilta. "Oon tosi huomionkipee", hän vastaa. Katsoin Tommia apuapyytävästi, mutta hän vain naurahti ja pudisti päätään.
Niko tuli takaisin vessasta. "Joel anna Joonas takasin", Niko sanoo yrittäen repiä minua itselleen. "Se on nyt mulla", Joel sanoo. Tuo kuulosti siltä, että olen koira tai joku vauva.
"Mut se on mun Joonas", Niko sanoo. "Eikä oo", Joel sanoo ja rutistaa minua vielä kovempaa. "No nyt on Joonaksesta kilpailu", Tommi sanoo naurahtaen. "Olkaa hiljaa mä katon tätä leffaa", Aleksi sanoo. Niko yrittää saada minut itselleen samalla, kun Joel yrittää pitää minut itsellään. "Hei oikeesti Joonas menee katki kohta", Tommi sanoo ja repii Nikon irti minusta. Niko istuu sohvalle ja laittaa kädet puuskaan."Niko, Joonas oli sul melkee puolet tost leffast nii anna Joelinki hetki sitä pitää, sitä paitsi tää loppuu iha just", Tommi sanoo. "Mut se oli mun ja Joel varasti sen multa", Niko sanoo.
"Älkää nyt koko aja tapelko", Aleksi sanoo.Elokuva loppui. Istuin edelleen Joelin sylissä. Niko istui edelleen kädet puuskassa. "Niko mikä vaivaa?" kysyn Nikolta. "Joel varasti sut", hän vastasi. "Oikeesti lopettakaa toi riitely Joonaksesta", Olli sanoo.
On ilta ja olemme menossa nukkumaan. Nikon ja Joelin välille synty pieni riita siitä, että kumpi nukkuu sohvalla minun kanssa. En tajua miksi ne koko ajan väittelee minusta. Mitä erikoista mussa muka on?
"No tehään sit niin et Niko ja Joel nukkuu sohvalla ja mä meen Tommin huoneeseen patjalle", sanon, kun noiden välille ei tule sopua. "Eieiei ku Joonas sä nukut mun kaa", Joel sanoo. "Ei ku se nukkuu mun kaa", Niko sanoo. "Hyvää yötä", sanon ottaen patjan mukaani.
Sain patjan raahattua Tommin huoneeseen.
"Mitä sä tääl", Tommi kysyy ottaen paitaa pois. "No noi vaa riitelee musta nii päätin tulla tänne", sanon käpertyen peiton alle. "Noh toivottavasti ne nyt nukkuu eikö vaa tappele", Tommi sanoo ja menee itsekkin peiton alle. Mikä hitto noita kahta vaivaa?Ollin nk
"Hyvää yötä Allupalluseni", sanon ja pussaan Aleksia poskelle. "Öitä Olluskapolluskaneni", Aleksi vastaa. "Anteeks toistasitko vielä ton nimen?" kysyn huvittuneena.
"Olluskapolluskaneni", Aleksi sanoo ihan neutraalisti. "Aivan", sanon naurahtaen hieman. Pussaan Aleksia vielä otsaan. "Ohi", Aleksi sanoo. "Ai tähän piti?" kysyn pussaten Aleksia nenään. Hän pudistaa päätään ja pussaa minua huulille. "Aaa ai tonne", sanon. Aleksi naurahtaa ja kaatuu selälleen vetäen minut mukaansa. "Öitä", sanon vielä kerran.
"Öitä", kuulen vaimean äänen rintani kohdalta.Pian sieltä alkaa kuulua vain suloista tuhinaa. Alluska nukahti. Kai minäkin menen nukkumaan.
_ _ _
678 sanaa
Haha 6 7 8
Mut joo Bad Idea on hyvä biisi!
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...