Aleksin nk
"No voitko vittu vastata?" Joonas kysyy. "Su-susta tietenki", änkytän. "Aivan varmasti", Joonas sanoo ja lähtee kädet puuskassa ulos huoneesta. Matkalla hän tönäisee minua, niin että kaadun. Jään maahan istumaan ja tuijotan Ollia, joka nukkuu sängyllä.Ollin nk
Herään pahaan oloon. Nousen istumaan ja tunnen oksennuksen noisevan kurkkuuni. Otan lattialta ämpärin ja oksennan siihen. Hyi helvetti että haisee pahalle. Pitikin juoda niin paljon.Yhtäkkiä Joonas ilmestyy ovensuuhun.
"Terve", sanon ääni käheänä. "No terve", Joonas tuhahtaa. Mikähän hänellä on? "Mikä sul on?" kysyn. "No ei mikää, vähä vituttaa et mun paras kaveri suuteli mun poikaystävää", Joonas sanoo. "Häh?" kysyn. Mistä tuo voi sen tietää? "Kuulit kyllä", Joonas tuhahtaa ja lähtee pois. Vittu olen varmasti kertonut kännipäissäni siitä. Nyt Aleksikin varmaan vihaa minua.Kävelen ulkona kotiani päin. En halunnut enää olla Joonaksen luona. Tunnelma oli liian kireä. Tässä matkan varrella toki olisi Aleksin koti. Haluaisin poiketa siellä, mutta en tiedä uskallanko. Aleksi varmaa tappaa minut.
Päätän kuitenkin poiketa tuon pojan ovella. En tiedä mitä kaikkea olen selitellyt Joonakselle, muta toivottavasti en mitään kovin vakavaa.
Koputan oveen varovasti ja astun askeleen taaksepäin, etten saisi ovea naamaani. Tosin se olisi minulle varmaan oikein. Aleksi tulee avaamaan oven. Hänen ilmetön ilmeensä muuttuu hyvin äkkiä vihaiseksi, kun hän näkee minut. "Moi", sanon varovasti. "No mitä vittua sä täällä teet?" Aleksi kivahtaa. "Tulin moikkaa, ku olin menos kotii", sanon. "No mul ei oo ainakaa mitää asiaa sulle, vittu tajuuksä, sä pilasit mun ja Joonaksen suhteen?!" Aleksi huutaa minulle. "Vittu minä vai? Ite pilasit ku suutelit mua, mähän vaa kerroin mitä tapahtu", sanon ärtyneesti. Tottahan se on. En minä heidän suhdetta pilannut. "No oisit voinu jättää kertomatta nii kaikki ois hyvin", Aleksi sanoo. "Aleksi sä et voi kieltää sun tunteita, jos sä oikeesti rakastat Joonasta nii miksä sit pussaat mua?" kysyn. Aleksi näyttää siltä, että hän alkaisi pian itkemään. "En tarkota pahalla, mut oikeesti", lisään. "Tuu sisälle nii kerron", Aleksi sanoo hiljaa.
Istun sohvalla ja odotan keittiössä hääräävää Aleksia. Hän halusi välttämättä tehdä meille kaakaot. Pian hän tulee kahden muumimukin kanssa olohuoneeseen. Hän asettaa mukit pöydälle ja istuu viereeni.
"Kerro vaa sit ku oot valmis", sanon ottaen toisen mukeista käteeni. Aleksi vetää syvään henkeä. "Mä en oikein tiiä et mitä mä tunnen, ku meil kuitenki on sun kaa menneisyyttä enkä mä oo päässy siit koskaan yli, mut sit en haluis satuttaa Joonasta", Aleksi selittää. "Siis ollaanks me kuitenki oltu yhessä joskus?" kysyn ihmeissäni. "Ollaan me oltu, mut sit sain tietää et myyt huumeita ja suutuin", Aleksi kertoo. Ihan kuin olisin kokenut jonkun valaistumisen juuri. "Mut miks sit Alma sano et me ollaan oltu vuos yhessä?" kysyn. "No se ämmä nyt valehtelee vähän kaikesta", Aleksi sanoo turhautuneesti. "Okei, mut nii kerro vaa", sanon. "Nii et sit ku sä ja Alma ette ollukkaa yhessä ja kerroit et rakastat mua nii mä vaa jotenki halusin suudella sua, mut sit mua alko kaduttaa ku oon kuitenki Joonaksen kaa", Aleksi selittää. "Joo no mut sä et voi silti valehdella ittelles sun tunteista", sanon. "Joo mä tiiän", Aleksi sanoo ja nojaa päätään käsiinsä. "Kyl kaikki järjestyy", sanon. "No en ois nii varma", Aleksi tuhahtaa.
_ _ _
512 sanaa
Mul on huomen teoriakoe💀
YOU ARE READING
Can you feel my heart [VALMIS]
FanfictionBlind channel fanfic Nää on tässä yläastelaisia!!! Tästä piti tulla pelkkä Oleksi kirja, mut täs on aika paljon kaikkee muutaki... selvitä lukemalla. 🥇 #ollimatela - 5.3.22 🥈 #bc - 2.4.22 🥇 #bc - 3.4.22 🥇 #gay - 7.4.22 🥉 #nikomoilanen - 11.5...