63 - İyi Ki Biz

20K 1.4K 119
                                    

63.BÖLÜM

İYİ Kİ SEN!

NOT: Lütfen voteler eksik olmasın ve bol bol yorum yapın. Yorumlarınızı bekliyoruz. Keyifli okumalar dilerim. Öpüldünüz:):)

İnstagram: sehnaz.gulsenn

Astığım astık kestiğim kestik tavırlarıyla insanlığından uzak kaldığı günleri anımsadığı sonu kötü biten bir geceyi yaşıyordu Üzeyir. Nobranca davranışının en çok yan koltuktaki kadına sonra da bizzat kendisine zarar verdiği berbat günler geçirmişlerdi.

Karşısına bir zamanlar onun sergilediği tavırları sergileyen biri çıktığında tiksiniyordu. Nedenini sorgulamaya gerek kalmadan bu tiksintinin bizzat kendisine olduğunu anlıyordu Üzeyir.

Fakat şu an sadece tiksinmekle kalmıyor, gidişini engelleyerek öfkesini kabartan adamı lime lime doğramak istiyordu. Bir an sadece bir an İnanç'ın yanında olduğunu unutup kapıyı tutan eli kırmak için bindiği arabadan hışımla atladı.

Adam geri çekilmek için fırsat bulamadan Doğu yakasına yapıştı, İnanç'ın bağırışı dikkatini çok kısa bir süreliğine dağıttı ancak durdurmaya yetecek kadar tesir etmedi. Keza Doğu Üzeyiroğlu'nun tahammülünü tüketerek böyle densiz bir adamla karşı karşıya getirmişti.

Yakasına sarıldığı adamın büyüyen gözleri beklemediği hamlesine karşılık verdiği ilk tepkiydi ki Doğu'ya yetmedi.

"Sen kime lavuk diyorsun lan piç?"

Yumruğunu yüzüne indiremeden her iki kolundan tutularak kıstırıldı. İnanç'ın çığlığı kulağını doldurduğunda önündeki adamı bırakıp omzunun üzerinden arkasına baktı. İnanç arabadan iniyordu.

"Sakın arabadan inme!"

Korkunç öfkesiyle kükremesi İnanç'ı durdurmayı başarsa da kollarından tutarak kıstırmaya çalışan sokak serserilerini ürkütmeye yetemedi. Doğu ne yapmaya çalıştıklarını anlayamıyordu.

Mavi gözlerindeki dehşeti silen adamın tiksindirici gülüşü sesine yayılarak anlamsız bir gürültüye dönüştü. "İnsin," dedi omzunun üzerinden arabada kalan kadını merakla inceleyerek. "Biz de endamını görelim."

Müthiş bir öfkeyle sarsılan Doğu dibinde duran adama kafa atana kadar durmadı. Kıstıran iki adamın saldırısına uğrasa da onun niyeti İnanç'a dil uzatan herifi ölmüşten beter etmekti.

"Senin ecelini sikerim lan sikik!"

Burnuna aldığı kafa darbesi yüzünden kanlar içinde kalarak yere yığılan adamın çenesine tekmesini savurduğunda ikinci çatlama sesi duyuldu. Can havliyle bağıran adamın inlemesi onu kıstıranları daha çok öfkelendirerek Doğu'yu sert darbelerle düşürmelerine, acısını bağırmadıkça daha çok şiddetlenmelerine neden oldu.

Doğu sağında kalan adamı zayıflatmayı başarırsa solunda kalanı uzaklaştıracak hamlesinde bulunacaktı lakin her şey o kadar hızlı ilerledi ki sert darbeler göz açıp kapayıncaya kadar karnına bacaklarına ardı arkası kesilmeden indi.

İnanç'ın arabada güvende olduğundan emin olursa kendi işini halledebilecekti. Lakin bu heriflerin az olmadığı ihtimali aklını kurcalıyordu.

Yediği darbelerin öfkesiyle çıldıran Doğu sağında kalan adamı bütün gücüyle itti açık araba kapısına dengesizce çarpmasını sağlayarak yere düşürdü.

"Kimsiniz lan siz! Kimsiniz orospu ço..." küfrü ağzında yarım kaldı çünkü arkasında kalan adamın sırtına indirdiği darbe canını yakarak susturdu.

ARIZALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin