-Bölümler yeniden seçili yerlerden düzenleniyor. Bilginize. :)
✴
ŞEHNAZ & GÜLŞEN HAŞİMOĞLU
ARIZALI
♫ The Chainsmokers - Closer ft. Halsey ♫
1.Bölüm: Kim Bu Arıza?
23.10.2014
13:45
Tik tak... Tik tak... Tik tak...
Dur artık!
Saatin tik tak sesleri zamanın geçtiğini belirten tek haberdi. Beynini kuşatan düzenli seslerden nefret etmezken, uzayan bekleyiş yüzünden can sıkıntısı birbirine dolanmış yumak gibi büyüdükçe büyümüş, gözünde korkunç bir manzaraya dönüşmüştü.
Bir saatin düzenli sesi nelere kadirdi. Oysa bu sesi son iki yıldır seviyordu. Sessizlikte dakika sonrasının korkusunu yaşamadan, bir beklenti içine girmeden dinliyor, sağlıklı bir bedende huzurla yaşadığını hissederek tadına varıyordu.
Belki de uzayan bu bekleyişler ona eskileri hatırlattığı için rahatsızlık duymuştu.
Gözü tavanda, kulağı hâlâ kapıda gelecek birisinin çağrısını bekliyordu. Sabahtan bu yana hâlâ çağıran kimse olmamıştı.
Bugün evin büyük oğlu teşrif etmişti. Anlatılanlar dışında özünde nasıl bir adam olduğunu henüz bilmiyordu. İlk defa tanışacaklardı. Tek bilgisi adından ibaretti.
Doğu Üzeyiroğlu!
Evin duvarlarını süsleyen, çerçevelerde yerini bolca alan eski fotoğrafları dışında, delidolu yapısını, hayatının motordan ibaret olduğunu yine ailesinden öğrenmişti. Batu'nun cenazesine hastanede yattığı için katılamamıştı. Katılsaydı belki o zaman Doğu'yu görecekti.
Zaten bir hafta kaldığını ve tekrar gittiğini, bir daha geri dönmeyeceğini çok sonradan öğrenmişti. Doğu hakkında hiç konuşmak istemediklerini belirttiklerinde İnanç için konuşulmayacaklar listesine girmişti. Oysa gözlerinin hep kalan tek oğullarının yolunu gözlediğini biliyordu.
Batu'nun ölümünün ardından kalan tek oğulları Doğu'ya tutunmuşlardı. Fakat Doğu yanlarından kalmayı tercih etmeyerek onları acılarıyla baş başa bırakmıştı.
"Bakalım nasıl birisin Doğu Efendi?"
Sıkılgan sesine meraklı bir tını eklendi. Oturduğu yataktan ayaklarını salık bırakarak, sıkıntısını paylaşırcasına kırmızı ojeli parmaklarını aralıksız vuruyordu.
"Tabi beni hatırlarlarsa." Diyerek dudağını büzüştürdü. Kendisiyle pervasızca dalga geçiyordu. Hatırlayacak gibi değillerdi ki. Kaç saat olmuştu bu odada bekleyeli...
Üzeyiroğlu ailesi iki yıldır el üstünde tutuyorlardı onu. Kendi kızları gibi sayıp sevmiş, okulu için gereken her şeyi yapmış, bu evde evlat rahatlığı vermişlerdi. Demet Üzeyiroğlu yarı anne, yarı abla görevini benimseyerek onunla bir yol kurmuştu.
Elinden sımsıkı tutmuştu Demet Hanım. Hayata dair ne kadar acısı, ne kadar titrek korkusu, ne kadar yarası varsa, oğlunun kalbine sıkıca tutunmuşçasına, İnanç'ın varlığına tutunmuştu.
Şahin Üzeyiroğlu ise hem abi hem baba olmuştu. Tıpkı karısı gibi. Kendi ailesiyle sık sık görüşüyordu. Anne babası Bursa'da yaşıyor, kızlarını özledikçe yanına geliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIZALI
Teen FictionArızanın ta kendisi olan adam DOĞU ÜZEYİROĞLU! Ne çok iyi ne çok kötü. Onu acımasızlaştıransa kardeşinin bir başka kıza ondan habersiz nakil edilen kalbi. Batu'nun kalbini geri almaya ant içtiği günlerin azabını ise yaşam çiçeği yeni oksijen almış...