46 - Beni Sınama

32.1K 2.1K 718
                                    




46

Tasalanma Güzel Kadın...

Not: Uzun dolu dolu bir bölüm oldu. Ama sizde lütfen bol bol yorum atın. Yeni bölüm hazır. Aslında sürpriz yapıp iki bölüm üst üste atacaktık. İkinci bölümün finalini değiştirdiğimiz için kaldı. Yoksa bu bölümü daha bekleyecektiniz. Beklemeyin diye geldi. Vote ve yorum işi sizde artık. Bol bol yorum.

KEFEN kitabı tamamıyla bitti. Kapak hazır, yakın zamanda çıkış tarihi de açıklanacak inşallah. Çıkaracağımız bir kitap olmayacağı için yazı burada geçirmeyi planlıyoruz. Elimizde bölüm biriktiriyoruz bu sebepten. Erken gelsin istiyorsanız yorum ve votelerle bölümü süsleyin lütfen.

İnstagram: sehnaz.gulsenn

Öneri bir kitap bıraktım: Bu Son Değil

aniotsmierci


Temelinde sorun yatan her ilişkinin sonu öyle ya da böyle bitiyor, aşılamaz engellerle iki tarafı yıpratıyordu. İnanç'ın korktukları, Doğu'nun kaçışları henüz aşılmaz sona getirmemişti. Yalnızca sorunları halletmek için farklı bir yol deneniyordu.

İlerde baba olmasını engelleyecek bir darbeden kaçmak isteyen Doğu, İnanç'ın insafına kalmıştı.

"Boy boy çocuklarım olsun istiyorum."

"İşkencelere katlanabilirsen neden olmasın."

"İşkenceden kastın nedir?"

Sorusuyla İnanç dizini bacak arasına ayarsız bir kuvvette bastırdı. Uzvunda hissettiği tehdit değil çocuk yapmak, yürümesine bile engel olacaktı.

"Adil bir dövüş talep ediyorum."

"Reddedildi!"

"Adil bir savaş istiyorum."

"Reddedildi!"

"Adalet istiyorum."

"Yok ki."

Manidar diyalog İnanç'ın yastığa uzanmasıyla son buldu. Doğu hareketlenince de gözünü öldürürcesine büyüttü. "Tek bir atakta bulunursan, seni yakarım."

Doğu ellerini teslim olurcasına kaldırırken sırıtıyordu. "Beni acayip tahrik ediyorsun şu an," gülüşü uzvunda hissettiği hareketlilikle salisesinde yok oldu. "Bu gerçekten sonrası için beni suça teşvik ediyor. Seni uyarıyorum bebeğim."

"Beni zırt pırt uyaracağına kendine bir çeki düzen verseydin, şimdi böyle tehdit altında olmazdın Doğu."

"Neden bana bebeğim demiyorsun?"

"Çünkü sen bebeğim olacak kadar sevimli değilsin."

Doğu'nun tuzla buz oluşuna sebep olan cümle ağzından dökülür dökülmez İnanç pişman oldu. Zira öfkelendiğini gördüğü adamla korku duymuş, yansıtmamak için gayret etmişti.

Elinde kalan yastığı nereye koyacağını şaşırdığından, göz temasını kesmediği adamın saniyeler uzadıkça öfkesinin de ona eş değer şekilde katlandığını gördükçe korkusuna teslim oluyordu.

"Teşvik ettiğin için sen suçlusun!"

İnanç ne demeye kalmadan belinden yakalayan sevgilisinin hamlesiyle sarsıldı. Kendini kurtarmak için fırsat tanımayan Doğu'nun yatağın diğer ucuna yatırmasıyla İnanç çığlığı bastı. Asıl korkup ona fırsat verdiği için suçluydu.

Elinden kurtulmak için yatağın üstünde hızlıca sürünerek ayakları üzerinde durdu. Yatağın karşı tarafında onu bir lokmada yutacakmış gibi bakan sevgilisinin bakışları altında kendini güçsüz hissetti.

ARIZALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin