Joonas
Sormenpääni naputtaa hermostuneena keittiön tasoa vasten. Tuijotan laatoitettua takaseinää lumoissani. Jännitys sisälläni kasvaa kasvamistaan, kun ajattelen vain Oilia. Hän on jo matkalla tänne, koska lupasin jutella hänen kanssaan. Sovimme näkevämme luonani.
En tiedä edes miksi minua jännittää näin paljon. Mitä jos Oili sanookin, ettei sittenkään pidä minusta ja olikin vain ihan unessa sanoessaan sen. Ei voi ikinä olla varma. En edes tiedä mitä itse tunnen sitä naista kohtaan! Pidänkö hänestä? Ehkä. En minä tiedä!
Ovikello soi. Käännän päätäni eteiseen päin jännittyneenä. Oili seisoo nyt oven takana. Painan silmäni hetkellisesti kiinni ja tallusten eteistä kohti.
Käteni hikoavat ja tärisevät asettaessani kättä oven kahvalle. Painan sen hiljalleen alas ja pian silmäni kohtaavat hymyilevät kasvot.
"Moi", Oili tervehtii, kun itse tyhmänä jään tuijottamaan häntä.
"Öhm moi", vastaan ja annan hänelle tietä, jotta hän pääsee ohitseni eteiseen. Vetäisen puisen oven kiinni ja jään idiootin näköisenä seisoskelemaan ja katselemaan, kun Oili ottaa kenkiä pois. Oilin noustessa taas tasolleni, katson häntä arasti hymyillen.
"Niin sulla oli jotain", sanon epäröiden. "Taisiis tuu vaan peremmälle eka", naurahdan Oilin jäädessä katsomaan minua.
Kävelemme olohuoneeseen ja blondi nainen istahtaa sohvalleni. Istun hänen viereensä pienen hajuraon jättäen.
"Mä tulin tänne puhumaan...no meistä", Oili sanoo jännittyneesti nostaessaan katsettaan käsistään minuun. "Sä et oiken vastannu mitään siihen mun tunnustukseen. Tai en mä edes odottanu, että sä olisit ees vastannu mitään, mutta silti", Oili vaikeroi ja voin huomata hänestä kuinka pelokas ja jännittynyt hän on. Häntä varmasti pelottaa. Omatkin käteni hikoavat, enkä oikein tiedä mitä hänelle vastaisin.
"M-mä...tai, kun siis...kun mä en oikein tienny mitä mun ois pitäny vastata. Älä ymmärrä väärin, sä oot ihana ihminen, mutta mä en tiedä onko musta tähän just nyt", sepitän jotain ihan omaani. Tässä ei mättää nyt mikään muu kun se, että olen epävarma kaikista valinnoistani. Pidän Oilista, mutta en tiedä miksi pakoilen tunnetta.
"Aaa m-mä ymmärrän k-kyllä. Sä oot v-vasta toipumassa, enkä mä halua olla esteenä siinä. A-anteeks, kun mä sekotin sun pakkaa", Oili hätäilee ääni väristen katse sylissään. Hänen äänestään kuulee kuinka säröinen se on. Häntä taitaa itkettää. Katseeni siirtyy vieressäni istuvasta Oilista kattoni rajaan. Katson sitä tuskissani. Pitäisikö tunnustaa? Entä Hilda? Kerronko hänestä? Milloin voisin kertoa hänestä?
"S-sori Joonas. Mun on ehkä p-parempi vaan lähteä", Oili huokaisee kyyneleet silmissään ja nousee viereltäni sohvalta.
Sydämeni hakkaa yli sallitun rajan ja käteni hikoavat entisestään. Muutun varmasti tomaatiksi, mutta pakko asialle on tehdä jotain.
Oilin noustessa sohvalta saan napattua hänen ranteestaan kiinni. Blondi hätkähtää otettani ja käännähtää nopeasti suuntaani. Seison naisen edessä sanaakaan sanomatta. Hajurakoa ei edes ole paljoa. Oili tuijottaa vetisillä silmillään omiani, ja voi kuinka kauniit silmät hänellä onkaan! Oili katsoo minua kysyvästi vakavilla kasvoilla. Nappaan hänen toisestakin kädestä kiinni viedes katseeni hetkellisesti niihin.
"Oili. Se mitä sä sanoit...se ei oo vaan ykspuolista..., koska...mäkin pidän susta. Tosi paljon", saan kakistettua viimein ulos tästä sanavarastollisesti köyhästä suustani vasten Oilin kasvoja. Oilin - ja varmasti minunkin - kasvoille nousee pieni puna. "Mulla on vaan epävarma fiilis itestäni, enkä mä halua satuttaa sua sen takia", jatkan monologiani. Oili irroittaa toisen kätensä otteestani hetkeksi, jotta voi pyyhkiä kyyneleensä kämmenselkäänsä.
"Voi Joonas, olisit heti sanonu. Me voidaan edetä ihan rauhallisesti, siihen tahtiin, kun meistä tuntuu hyvältä", Oili sanahtaa suloisesti pistäen oikean kätensä silittämään pienellä parran alulla varustettua poskeani. Oili alkaa hymyillä pienesti ja tuo hymy tarttuu myös omiin huuliini. "Enkä mä halua painostaa sua mihinkään, että jos sä et oo valmis, niin ei meidän tarvii edetä", Oili jatkaa vielä se samainen pieni, kaunis hymy kasvoilla. Sydämeni kova tykytys on jo hieman laantunut, mutta ei kokonaan. Pieni jännityksen poikanen oleskelee vieläki sisimmässäni.
"Eikun...mä haluan sut", töksäytän yhtäkkiä, ja samalla tuntuu kuin kivi vierähtäisi sydämeltäni. Koko jännitys laukeaa, ja Oilin huulilla leikkii iloisempi hymy kuin aikasemmin. "Mä haluan sut jos sä haluat mut", sanon kysyvästi. Huomaamattani puristan Oilin käsistä tiukemmin, kuin aikaisemmin. Kaiken lisäksi ne ovat varmaan kastelleet naisen kädet aivan likomäriksi.
"Tottakai mä haluan sut Joonas", Oili ilmoittaa nauraen, ja pian tunnen lämpimät huulet omillani. Tunnen, kuinka Oili hymyilee huuliani vasten, enkä voi itsekään enää taistella hymyäni vastaan. Olen jälleen onnellinen.
Suudelmat muuttuvat nopeasti kiihkeämmiksi ja kielemme tekevät ensimmäistä kertaa ikinä toisiinsa tuttavuutta. Käteni kuljeskelevat Oilin hupparin alla samalla, kun Oilin kädet silittelevät tukkaan takaraivostani. Tunnen hiukan alempana ongelmani jo kasvavan, ja siinä vaiheessa on pakko alkaa kuljettamaan meitä makuuhuoneen puolelle.
Oili kipittää edeltä huoneeseen minun tullessa perässä. Vetäisen valkoisen oven kiinni perässäni ja syöksyn jälleen Oilin huulia vasten. Nainen alkaa heti poistamaan t-paitaa päältäni tehdessäni samoin hänelle. Suudelmat vain kiihkeentyvät vaatteiden otto sessioidemme lomassa. Oili avaa college housujeni narut ja laskee ne sitten alas. Teen samoin hänen farkuillensa.
Työnnän naista sänkyni reunaa vasten ja kaadan hänet lopulta makuu-asentoon. Kapuan hänen päällensä suudellen häntä. Vapaalla kädelläni alan pikkuhiljaa siirtämään hänen alushousujaan alemmas, Oilin auttaessa asiaa hiukan. Hän suorastaa repii ne jaloistaan ja samalla kääntää meidät ympäri, jotta voisi olla päälläni. Hän erkanee huulistani ja alkaa siirtyä alemmas. Hän nuolee ensin kaulaani ja siirtyy vielä alemmaksi.
"Mmhgg...Oilihh", huokailen hänen palatessaan jälleen huulilleni. Kuljettelen käsiäni hänen paljaalla selällä, kunnes osun hänen rintaliiviensä hakasille. Avaan ne hitaasti Oilin suudellessa minua yhä.
"Pitäiskö tolle tehä jotain?", Oili kuiskaa hiljaa korvaani viitaten alhaalla olevaan ongelmaani. Nyökkäilen hänelle vastaukseksi. Huomaan kuinka Oili virnistää, palaa huulilleni jättäen niihin hennon suudelman ja alkaa sitten siirtyä jälleen alemmas.
"Hhmmghhmg", huokailen Oilin saavuttua boksereideni luokse. Hän hivuttaa ne lämpimillä käsillään pois, ja pian tunnen nuo lämpimät kädet miehuuteni ympärillä. Oili alkaa vedellä hitaita vetoja.
"Mmhgg...k-kovempaa", huokailen, mutta Oili ei tee asialle mitään. Hän kapuaa takaisin päälleni, ja huulilleni suudellen minua jälleen raivoisasti.
"Ensin mä", hän kuiskaa, ja loppu onkin historiaa.
YOU ARE READING
My love, I'll be okay. || Joonas Porko
Fanfiction⚠️Koko tarina on keksittyä. En halua loukata ketään millään tavalla⚠️ ••• Suosittelen lukemaan kirjan ensimmäisen osan "𝘔𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦, 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘪𝘮𝘦." ! ••• Uudet tuulet puhaltavat Joonaksen elämään, mutta vanhat haamut kummittelevat yh...