4.Bölüm

393 42 26
                                    

 @pile16  @Antisirma @KrishnaMukherjeeSurb  @yaghazask97 @Rose_Rain26 @nicnocki @inthedaisy  @selfinaz52  @hilalindoktoru @dystinabell @AaHhh61

Zehra arabayla el verdiği bir şekilde orta halli bir hızda ilerliyordu. Serdar da arka koltukta bu yolculuğa eşlik ediyordu. Helikopter ile buluşma alanlarına yarım saatlik mesafe vardı koordinatlara göre.

"Serdar" dedi ve ekledi. "Uyumadın dimi?"

"Uyumadım"

"Dayan olur mu az kaldı" diye karşılık verdikten sonra dikkatini yola verdi. Geçen yarım saatin ardından helikopterle buluşacakları yere gelmişlerdi. Birkaç dakika geçmişti ki beyaz bulutların arasında helikopter görünmüş ardından da boş araziye inişini gerçekleştirmişti.

"Hadi Serdar, yavaş ol" diye mırıldanırken arabanın arka koltuğunda oturan genç adamın araçtan inmesine yardım etti. Ve birlikte helikoptere bindikten sonra artık bu görevde başarıyla sonlanmıştı.

"Birkaç dakika içinde hastanede olacağız Serdar, biraz daha dayanman gerek"

"Elimden geleni yaparım" diye karşılık verirken Zehra genç adamın üzerindeki tişörte uzandı, yukarı kıvırıp sargı bezini kontrol etti.

"Tekrar kanamaya başlamış, değiştireyim temiz sargı beziyle"

"Gerek yok" dedi Serdar. "Hastaneye kadar dayanır, uğraşma bir daha"

"Peki sen bilirsin" dedi ve son bir kez de ateşini kontrol etmek için elini alnına yasladı.

"Ateşin de var hala"

"Yanıyorsun diyorsun yani"

"Lütfen sen bir daha espri yapma Serdar"

"Fena mı oldu işte ortam renklendi" dedi bir yandan öksürürken.

"Bence susman sağlık için daha iyi olacak"

Birkaç dakikanın sonunda helikopter inişini gerçekleştirmiş ve hazırda bekleyen sağlık ekipleri tarafından Serdar sedyeyle beraber ambulansa alınırken Zehra da yanında gitmeyi tercih etmişti.

"Kan grubunu biliyor musunuz?"

"Maalesef"

"Ne kadar zamandır bu halde? Yarası birkaç günlük görünüyor"

"Yaklaşık bir hafta kadar" diye cevaplarken hemşire serum hazırlığına girişmişti. Birkaç ilacı birleştirip serumu hazırladıktan sonra az önce açtığı damar yolundan serumu bağlayıp askıya takarken Serdar baygın bir haldeydi. Hastaneye varır varmaz Serdar'ı ameliyathaneye almışlardı. Zehra ameliyathanenin az gerisinde kalmıştı, gözleri lavaboyu aradı, elini yüzünü yıkayıp biraz ferahlasa toparlansa iyi olacaktı. Ameliyathanenin bulunduğu koridordan çıkıp bir süre lavaboyu aradı. Kapıyı aralayıp içeri girdi, elini, yüzünü yıkayıp biraz olsun ferahladıktan sonra dışarı çıktı. Ardından da tekrar bekleme salonuna geri döndü.

Serdar, ameliyata gireli iki saate yakın bir zaman dilimi geçmişti. Arada gelip geçen hemşireler ve taşıdıkları kan torbalarından anladığı kadarıyla ameliyat halen devam ediyordu.

"Zehra"

Zehra kendisine seslenen tanıdık sesin geldiği yöne çevirdi bakışlarını. "Ateş Abi"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin