@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @vuslat_tuna @kediciteyze2 @user62209598 @mnexmavi ❤️❤️
İki aşık sahilde yaşanan kovalamacanın ardından daha önceden kararlaştırdıkları gibi sinemaya gelmişlerdi. Önce birlikte vizyondaki filmlerin afişlerini inceleyip birini seçip biletlerini almışlardı. Şimdi de yan yana koltuklarda oturmuş filmi izliyor arada sırada aldıkları mısırı yiyor ve içeceklerini yudumluyorlardı. Serdar hafifçe eğilip fısıltıyla sordu.
Serdar "Sen böyle rahat mısın ki ya?" diye sormuş ve eklemişti. "Hani rahat değilsen ve istersen başını omzuma ya da göğsüme yaslayabilirsin diyecektim"
"Sen o yüzden mi iki saattir kedi gibi bakıyorsun?"
Serdar "Sence? Şu koltuklar seni benden ayırıyor hiç sevmedim, ki istediğim gibi sarılamıyorum ki ben sana" diye serzenişte bulunmuştu.
Zehra dudaklarından kaçan bir kıkırtıyla "Çocuk gibisin Serdar ya" diye karşılık vermişti.
"Ama bir tek sana"
"Yaslanayım mı omuzuna?"
Serdar muzip bir gülüşle "Durduğun kabahat, gel" kolunu açarken Zehra da hemen onu çağıran şefkatli aşk dolu kolların arasına girip yerini almıştı.Yaklaşık bir saatin sonunda film reklam arası vermiş ve ışıklar açılmıştı. Zehra başını yasladığı yerden kaldırıp kendi koltuğunda arkasına yaslanırken elini mısır kovasının içine daldırsa da boşa çıkmıştı.
"Ben bir lavaboya gidip geleceğim, bir şey istiyor musun canım gelirken alayım? Su falan ister misin?"
"Su değil de bir kova mısır daha alabilir misin?"
"Tamam alırım" demiş tam arkasını dönmüştü ki Zehra seslenmişti. "Büyük boy olsun ama"
Serdar şaşırsa da sadece kafasını sallamakla yetinmiş ve çıkışa doğru ilerlemişti. Şaşırmasının nedeni Zehra'nın normalde bu kadar çok mısır yemiyor oluşuydu. Serdar lavabodan dönüşte tıpkı Zehra'nın istediği gibi koca bir kova patlamış mısır ile geri dönmüştü.
"Alın bakalım mısırınız Zehra Hanım"
Zehra gülerek "Teşekkür ederim... Off nasıl koktu sıcak sıcak ya?" diye söylenirken kovayı çoktan alıp birer ikişer mısırı yemeye başlamıştı bile.
"Sevgilim yanlış anlama ama peş peşe bu kadar mısır yemezdin sen normalde, dokunmasın sonra"
"Niye bilmiyorum ama doyamadım mısıra ve çok da güzel koktu, yesene sende"
"Yok güzelim sen ye bana az önceki yetti"
Zehra "İyi peki sen bilirsin" diye karşılık vermiş, ardından da başını yeniden genç adamın göğsüne yaslamış birkaç saniye sonrada reklam bitmiş film kaldığı yerden devam etmeye başlamıştı. Koyun koyuna film izleme serüveni kalan bir buçuk saatlik zaman diliminin ardından sona erince toparlanıp salondan çıkmışlardı.
"Eee şimdi ne yapıyoruz?"
"Sen ne yapmak istersen onu ne yapalım istersin?"
"Bence arabamızı park ettiğimiz yerden alalım sonra da evimize gidelim"
"O halde eve gidiyoruz karar verilmiştir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...