🖤71.Bölüm🖤

55 8 123
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @Karadenizperisi61 @SelfinazBulut5 @selinhantol @fonfufonfu @hex-hex @vuslat_tuna @user62209598 @aysa366gunduz @elfnr12e4 @diziioneshotss @raBeir @Sude_dgg @trabzon2934 @uranosi @zeysila52 @Betl13128 @askeridizifan @MeryemAkyol145 💚💚

Serdar'ın anne ve babasıyla buluşup akşam yemeği yiyecekleri restorana geldiklerinde henüz Serdar'ın annesiyle babası gelmemişti. Garsonun gösterdiği masalarına geçip yan yana oturmuşlardı.

"Trafiğe takıldılar sanırım"

"Öyle görünüyor" dedi ve ekledi. "Sen daha iyisin dimi?" diye sorarken hafifçe Zehra'ya doğru eğilip geri kalan cümlesini muzipçe genç kadının kulağına fısıldamıştı. "Yani heyecanın geçmiştir herhalde"

Zehra gözlerini devirip kafasını geri çekerken sevdiği adamın mavileriyle karşılaşmıştı. "Gayet iyiyim ayrıca heyecanlanmadım alt tarafı yemek yiyeceğiz neden heyecanlanayım ki anneni zaten tanıyorum, bir tek babanla hiç karşılaşmadım o kadar"

"Onunla iyi anlaşacağınızı düşünüyorum"

Zehra hafifçe tebessüm ederken "Göreceğiz bakalım, umarım dediğin gibi olur" dese de restorana girdikleri andan beri göğüs kafesini sıkıştırıp içini bunaltan bir his vardı ve bu hissin varlığından Serdar'a bahsetmemişti, belki de gerçekten heyecan yapmıştı. O bunun basit bir heyecan olduğunu düşünse de böyle olmadığını çok yakında çok net bir şekilde öğrenecekti.

Serdar'ın "Ha işte geldiler" diye verdiği tepkiyle bakışlarını kapıdan bu yana doğru gelen ikiliye çevirmişti. İkisi de ayağa kalkarken onlar da masaya gelmişlerdi.

Binnur Hanım gülümseyerek "Zehra'cığım bu ne güzellik böyle?" diye neşeyle mırıldanırken sevgiyle Zehra'ya sarılmıştı bile.

Zehra gülümseyerek "Teşekkür ederim Binnur Teyze, siz de çok görünüyorsunuz, hoşgeldiniz" derken ona sarılan kadının sarılmasına karşılık vermişti.

Serdar gülerek "Anneciğim bende buradayım ya hani Zehra'yı gördün unuttun beni bakıyorum" diye takılmadan edememişti ama annesinin Zehra'yı böyle sahiplenmesi onu çok mutlu etmişti.

"Görüyorsun dimi Zehra'cığım hala çocuk gibiler"

"Bilmez miyim Binnur Teyze" diye karşılık verirken anne, oğlun sarılmasını izlemişti kısa bir an. Sonrasında da bakışları çaprazında duran heybetli, uzun boylu siyah gözlü kahverengi saçlı orta yaşlarında olduğunu tahmin ettiği adama kaymıştı. Elini uzatmıştı tanışmak için.

"Merhaba Zehra ben, hoşgeldiniz"

Ekrem kendisine uzatılan ele karşılık elini uzatıp "Demek herkesin dilinden düşüremediği meşhur Zehra sensin" diye karşılık vermişti. "Senden o kadar çok bahsettiler ki tanıyor gibiyim"

"Umarım beni cadı gibi anlatmamışındır Serdar"

"Yok canım hiç yapar mıyım öyle bir şey aşk olsun"

"Serdar bana senden bahsettiğinde en yakın zamanda tanışmak istemiştim seninle, ona da söylemiştim bunu zira yıllardır tanıdığım oğlumun gözlerinde ilk kez böyle bir ışık görmüştüm"

Serdar gülümseyerek "Zehra'nın ışığı o demiştim sana" diye karşılık verirken hiçbir çekince göstermeden hemen yanında oturan Zehra'nın saçlarına bir öpücük bırakmıştı.

"Daha önce karşılaşmadığımıza emin miyiz, seni sanki daha önce görmüş gibiyim" demişti Ekrem Bey.

"Sanmıyorum karşılaşsak illaki aşina olurdum diye tahmin ediyorum"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin