@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh ortak_hikayeler61 HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex 💙💜💚💗
Dudaklarını örten dudakların sıcaklığı tenlerini yakıp kül ederken nerde olduklarının ikisi içinde pek bir önem yok gibiydi. Zehra'nın bıraktığı kıvılcımlara basa basa geliyordu Serdar. Zehra yakıyorsa Serdar kül ediyordu, Serdar alevleniyorsa Zehra daha da harlıyordu bu alevleri. Biri dursa diğeri için zaman durmuyor akıp gidiyordu, karşısındakinin zamanına çarpıp yere düşüp alevlerin arasında kaybolup eriyordu.
"Hoşuna gidiyor dimi?"
Zehra "Hıhı" diye mırıldandı nefes nefese bir tutkuyla genç adamı kemerinden tutup daha fazlası mümkünmüş gibi kendisine yaslarken. "Çok" dedi dudakları hala dudaklarının üzerindeyken... Gözleri açıktı ona bakan baktıkça daha da alev alan mavileri gördükçe karnına sancılar giriyor, teni iğneleniyordu... Hem de hep baksın istiyordu o laciverte çalan gözleri...
"Sen benim sonum olacaksın" diye fısıldayabildi nefes nefese. "Nasıl bir şeysin sen? Çözemiyorum hala" dedi alnına yaslıyken.
"Bütün sınırlarımı yıktırıyorsun bana... Tanıyamıyorum ki kendimi... Varlığını bilmediğim bir kadınla tanıştırıyorsun beni"
"Benim gözümle görebilsen kendini... Neden tüm sebeplerin üzerine çizgi çektiğimi anlardın"
"Anlatsana beni bana..."
"Öyle bir güzellik ki yaşaman lazım... Her sınırını her hücresini hissetmeden anlatsam da benim Zehra'mı anlayamazsın ki"
"Çok mu seviyorsun onu?"
"Bir elimde cennet verseler o bana elini uzatsa ben onunla cehenneme bile giderim... Çünkü o benim cehennemim"
"Ya dokununca yanarsan?"
"Ya dokunmadan yanıyorsam?... Zehra'm"
"Efendim"
"Senin benim kemerlerime zaafın mı var?"
Zehra muzip bir tebessümle "Senin oldukları için..." dedi ve eğilip fısıltıyla mırıldandı. "Yani hepsi benim... Senin olduğu gibi"
"Benim olan her şey senin... Senin esirin"
"Hadi gidip şu meşhur Ankara Tava'yı yiyelim" derken genç adamın kollarının arasından sıyrılmıştı bile. Serdar az önce yaşananların etkisinden daha sıyrılamamışken Zehra yüzündeki muzip gülümsemeyle ona doğru dönmüş gülüyordu.
"Önce yakıyorsun sonra da kaçıyorsun"
Zehra "Kim ben mi?" diye sordu yalancı bir şaşkınlıkla gülerken. "Ben ne zaman yaptım böyle bir şeyi anlamadım... Gayet uslu bir kız olmuş seni bekliyorum burada"
"Uslu..." dedi bakışlarını genç kadının üzerinde gezdirirken. "Sen tanıdığım en yaramaz çocuk gibisin"
"Ben çocukken çok usluydum bir kere"
"Belli... Belli Şimdi de çok uslusun"
"Ben acıktım ama sen lafa tutuyorsun beni... Düşer bayılırım kucağında taşırsın valla"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...