9.Bölüm🔥Teslimiyet🔥

727 38 265
                                    

@pile16 @dystinabell @KrishnaMukherjeeSurb 💘💘

Zehra uykunun kollarından kendisini kurtarmış ve uyanmıştı. Yatağın diğer ucuna dönmüş uyumakta olan genç adama baktı. Yataktan kalkıp yerde bulduğu genç adamın gömleğini üzerine geçirirken yatak odasından çıktı. Bir miktar kahve koyup kahve makinesini çalıştırdı.

Serdar "Gömleğimi çalmışsın" diye mırıldanırken kollarını beline dolayıp dudaklarını dudaklarına bastırdı.

"Gömlek giymeyi seviyorum"

"Üzerindeki yakışmış" diye söylendi gülerek.

Genç kadın "Doğru hem sizin gömlekleriniz bence biz kadınlara daha çok yakışıyor" derken Zehra'yı kucağına alıp mutfak fayansına oturtmuştu bile Serdar.

"Siz bizim en güzel cezamız olabilirsiniz o zaman ben cezamı buldum yani"

Zehra "Bence belanı buldun" dedi küçük bir gülüş eşliğinde.

"Ama yine de sen bilirsin tabi"

"Sabah olduğuna göre benden nefret etmezsin değil mi?"

"Denemeden bilemezsin" diye mırıldanırken uzanıp dudaklarını birleştirmişti gülerek. Zehra başını yana kaydırıp öpüşmelerini derinleştirirken Serdar'ın bacaklarından gezen elleri kalçalarını bulduğunda durmuş ve usulca gömleğin omuzlarından düşürmüş soğuk zeminle buluşturmuştu. Genç adam, öpüşmelerine ara vermeden Zehra'yı kucağına alıp salondaki L koltuğun üzerine bırakmıştı genç kadını.

"Yavaş gitmek istediğini sanıyordum"

Genç adam "Vazgeçtim" diye mırıldanırken tekrar öpüşmeye başlamışlardı. Braletini bağlarını omuzlarından indirip yere attı Serdar. Dudaklarını göğüslerinde gezdirmeye başladı, bir bir. Dişlerinin arasına aldığında Zehra'nın dudaklarından dökülen inleme sesi zihninin daha çok bulanmasına neden olmuştu. Zehra aralarındaki kumaştan bile fazlasıyla hissettiği varlığını daha çıldırtmak istercesine kendini bastırdı genç adama. Ardından da uzanıp pantolonun kemerini çözüp yere attı.

Serdar "Ateşle oynuyoruz farkında değil misin?" diye sordu soluk soluğa.

"Yanmak isteyen sen değil miydin Serdar Kılıçaslan?"

"Seni ilk gördüğümde dedim ki bu kız deli yirmi kişinin arasına tek dalacak kadar deli hem de"

"Şimdi bu deliyle sevişiyorsun ama" diye karşılık verdi Zehra gülerek.

"Beni en derinine al Zehra..." diye mırıldanırken bedenine yaslanan sıcaklığı hissetti Zehra.

"Bana sakın kırılacakmışım gibi davranma Serdar" dedi Zehra. "Seni öldürürüm"

Genç kadının ellerini iki yana bastırıp avuçlarını avuçlarına kenetlerken kendini en sert haliyle Zehra'nın içine itmişti. Zehra'nın dudaklarından çıkan inleme sesiyle çıkıp bir kez daha itmişti kendini içine.

"Seni bütün gün... Böyle... Ahhh!! Zehra" diye mırıldanırken kendisini geri çekti. Zehra hissettiği boşlukla kıvranıp yattığı yerde doğrulurken Serdar'ı kendine çekip dudaklarını birleştirdi bir kez daha. Öpüşmeleri derinleşirken elleri genç adamın saçlarında geziniyordu. Islak dudaklarını göğüslerinde gezdirmeye başladı. Islak öpücükler bıraktığı göğüslerine ısırıklar bırakmayı ihmal etmiyordu genç adam. Kasıklarına kadar inen dudakları keyifle kıvrılırken mırıldandı.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin