@pile16 @dystinabell @ece373738 @selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal reem133x 🌸🌸💓💓
Karargahın otopark kısmına arabayı park ettikten sonra arabadan inmiş ve girişe doğru sakin adımlarla ilerlemişlerdi. Turnikeye kartlarını okutup toplantı odasına doğru yürüdüler. Toplantı odasının kapısına doğru dönmüşlerdi ki Serdar mırıldandı.
"Zehra sen geç ben bir üzerimi değiştireyim, gelirim birazdan"
Serdar odasının olduğu yere koridora doğru ilerlerken Zehra da "Tamam" diye karşılık verirken kartını okutup toplantı odasından içeri girdi.
"Günaydın Merve"
"Günaydın kuzum" diye mırıldanırken bilgisayar ekranından başını kaldırmış ve gülümsemişti.
"Ne yapıyorsun?"
"Eksik imzam kalmış onları tamamlıyordum"
"Kimse yok neredeler gelmediler mi daha?"
"Kafeteryada kahvaltı yapıyorlardı, bende az önce geldim"
Serdar dünkü kıyafetlerinden kurtulmak için odasına geri dönmüştü. Dolabının kapısını açıp dolaptan siyah tişört ve üzerine mavi bir gömlek altına da siyah pantolon çıkarmış, ardından da üzerini değiştirmişti. Elleriyle saçlarını da düzeltip parfümünü sıktıktan sonra odasından çıkmıştı.
Öğleden Sonra
Zehra da Serdar da karargâhın bahçesindeki kafeteryada oturmuş çay içiyorlardı. Az sonra aralarındaki sessizliği bozan telefon sesi duyulmuştu. Serdar'ın annesi Binnur arıyordu.
"Efendim anne"
"Nasılsın oğlum? Kaç zaman oldu aramadın valla özledim"
"İş güç anne koşturmaca işte bildiğin gibi" diye cevaplarken Zehra da masanın üzerindeki telefonuyla oynamaya başlamıştı.
"Prensesim nasıl? Aradım açmadı"
"İşi vardı anne açamamıştır, arar Özge seni merak etme" dedi tebessümle.
"Arar tabi, Serdar ben gece saat dört uçağıyla geliyorum düğün için"
"Tamam anne, ben seni havaalanına almaya gelirim" diye cevaplamıştı annesinin bu cümlesini.
"Tamam oğlum, görüşürüz" dedikten sonra telefonu karşılıklı bir şekilde kapatmışlardı.
Zehra çayından bir yudum aldığında soğuduğunu fark etmişti. Yüzünü buruştururken Faruk'a seslendi.
"Faruk çaylar soğumuş ya iki çayla iki tost getirsene bize"
"Tamam Zehra Hanım getiriyorum hemen"
"Acıktın mı? Tost istedin"
"Canım sıkıldı çaylarda soğumuş, taze çayla iyi gider tost" diye mırıldandı Zehra tebessümle.
"Annem geliyor bu gece düğün için"
"Duydum... Düğün vakti geldi, sağdıçlık heyecanı hiç sarmadı seni?"
"Daha önce çok sağdıçlık yaptım"
Zehra "Çok evlendirdim diyorsun yani" diye karşılık verirken meraklı bakışlarını genç adamın üzerinde toplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...