❤31.Bölüm❤

431 30 349
                                    

@pile16 @dystinabell @ece373738 @reem133x @selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 💙

Serdar kalkıp kapıyı açtığında karargahta çalışan personellerden biri olan Beril kapıda elinde zarfla duruyordu.

"Bir şey mi oldu Beril?"

"Bu zarflar Zehra Hanım'a gelmiş, arkadaşlar sizi arıyordu bende buraya gidiğinizi görünce getireyim demiştim"

"İyi yapmışsın Beril sağ ol" deyip kendisine uzatılan zarfı alırken Beril oradan ayrılmıştı. Serdar kapıyı kapatırken o da merakla zarfın kenarını yırttı.

"Konsolosluktan gelmiş" diye mırıldanırken zarfın içindeki kağıdı çıkarmış ve gözden geçirmişti.

"Ne oldu, kötü bir şey mi var?" diye sordu Serdar merakla sessizce elindeki kağıdı okuyan kadına bakarken.

"Görev kabul yazısı gelmiş... Londra'dan"

"Nereden? Anlamadım" diye sordu Serdar emin olmak istercesine.

"Ben Londra'ya gitmek için başvurmuştum onun sonucu gelmiş diğeri de yarın Ankara'da başlayacak eğitim için"

"Londra'ya... Göreve" diye mırıldandı Serdar hayal kırıklığıyla. Zira içini kaplayan hayal kırklığına engel olamamıştı. Zehra gidiyor muydu yani?

"Tebrik ederim"

"Niye tebrik ediyorsun anlamadım ki yazı gelmiş dedim sadece gideceğim demedim"

"Gidersin canım gidersin bana ne? Dimi ama Serdar'a ne?" diye çıkıştı gergin bir ses tonuyla.

"Ne oluyor ya? Bu ne sinir?"

"Gideceğini ne zaman söyleyecektin çok merak ediyorum... Gittiğinde kart atardın olur biterdi herhalde... Sen de haklısın ben kimim ki?"

"Ben bunu çoktan unutmuştum hem giderim gitmem sana ne?"

"Haklısın bana ne ki zaten? Ben senin hayatının neresindeyim onu bile bilmiyorum ki Zehra" diye söylenirken biraz yükselmişti, engel olamamıştı.

"Bağırma bana... İlaçlarını iç sonra da ne halin varsa gör tamam mı?"

"Hep kaç zaten hep kaç... Kaçınca düzelecek zaten dimi? Hanımefendi gideceğini bile tenezzül edip söylememiş ki ben daha ne yapayım?"

"İki buçuk ay oldu çünkü iki buçuk ay önceydi bu başvuru" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı odadan.

"Zehra abim hala odasında mı?"

"Odasında Özge odasında keyfi de gayet yerinde merak etme yani" diye mırıldanırken karargahın bahçesine doğru yürümüştü hızlı adımlarla.

Aradan iki saat kadar bir zaman dilimi geçmişti, Zehra daha sakinleşmişti, acaba Serdar sakinlemiş miydi? İçinde bir yumru olmuştu nedensizce. Genç adamla kavga etmiş olmak kalbinde bir şeyleri acıtmıştı. Oturduğu banktan kalkıp Serdar'ın odasına gitti ama odada genç adamdan bir iz yoktu, gitmişti.

"Belki toplantı odasındadır" diye mırıldanırken toplantı odasından içeri girdi ama içerde Merve'den başka kimse yoktu.

"Merve, Serdar'ı gördün mü?"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin