🔥26.Bölüm🔥

512 27 467
                                    

@pile16 @dystinabell @ece373738 @selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 💙

İlerleyen dakikalarda evin kapısı çalmaya başlamıştı. Sipariş vereli yarım saati geçtiğine göre siparişler gelmiş olabilirdi.

Serdar "Ben baktım" diye seslenirken kapıya doğru ilerlemişti.

"İyi akşamlar siparişleriniz"

Serdar "Teşekkürler" diye mırıldanırken kendisine uzatılan paketi almış, ödemeyi yapmıştı.

"Hamburgerleriniz geldi Zehra Hanım" diye mırıldanırken mutfağa geçmişti bile.

"Sen var ya bitanesin"

"Bir saniye, hamburgerci gitmeden durdurayım, sen beni hep böyle öpeceksen ben direkt hamburgerciyi alabilirim"

"Şu her anı fırsata çeviriyorsun ya bayılıyorum bu haline"

Serdar "Bak sen" diye mırıldanırken yüzündeki gülümseme büyümüş, mavi gözleri parlamıştı, Zehra'nın buzlarının çözüldüğünü hissetmek ona çok iyi hissettiriyordu; en azından birbirlerine alışıyorlardı demek ki. Gerçi o alışmanın bir kaç basamak üstüne atlamış bile olabilirdi ama neyse, şu an önemli olan Zehra'ydı.

"Mesela daha neler var acaba o hallerin içinde? Öğrenebiliyor muyuz?"

Zehra "Öğrenirsin canım öğrenirsin ne bu acele?" diye mırıldanırken patates dolu kutuyu karton kutunun paketini yırtmış ve açmıştı. Bir patates dilimi alıp ısırdı, ardından da elindeki dilimin kalan yarısını da genç adamın dudaklarının arasına götürmüştü.

"Güzelmiş" diye mırıldanırken Zehra'yı kucağına almış ve mutfak tezgahına oturtmuştu. Hamburgerlerin sarılı olduğu paketlerden birini alıp açmış ve kendi dudaklarına götürüp bir ısırık almıştı.

"Hala sıcak ve güzel "

"Ya bende istiyorum, bana da ver" diye söylendi Zehra bir çocuk gibi gülerek.

Serdar "Al bakalım" diye mırıldanırken avuçlarının arasındaki hamburgeri genç kadına uzatmış bir bir ısırık almasına izin vermişti.

"Mmm... Gerçekten çok güzelmiş ya"

"Hem de çok.... Bir kokusu var tadına doyulmaz yani"

"Sen hamburgerden bahsettiğine emin misin?"

Serdar "Kesinlikle hambugerden bahsediyorum" diye karşılık verdiğinde gülüştüler.

"Sen beni ne ara bu tezgahın üzerine çıkarttın ya? Kuş gibi oradan taşıyorsun beni valla"

"Kuş kadarsın çünkü"

"Abartıyorsun kuş kadar da değilim şimdi" derken bir ısırık daha almıştı.

"Sürekli elinde tabakla çocuğunun peşinde dolaşan anneler gibisin, ha bire bana birşeyler yediriyorsun Serdar... Kilo aldım senin yüzünden, en sonunda kocaman bir göbeğim olacak"

"Evde kalırım diye mi korkuyorsun?"

"Beğenmeyen almasın canım" dediğinde ikisi de hallerine gülmüştü. "Şaka bir yana her şey iyi hoş da kadın o kadar yoldan geldi, özlemiştir seni hem git bence"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin