@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex 💙💜💚💗
İlerleyen saatlerde yatakta uzanmışlardı. Saat üç buçuğa yaklaşıyordu. Zehra yaslandığı yastıktan başını kaldırıp genç adamın göğsüne koymuştu. Az önce omzunu okşayan eller şimdi saçlarını sevmekle meşguldü. Derin ama sakin sessizliğe eşlik eden tek şey nefes alışveriş sesleri olabilirdi.
"Saçlarıma olan zaafını ne yapacağız biz senin?"
Genç adam gülümseyerek "Bir tek saçlarına değil ki zaafım her bir hücrene Zehra" derken saçlarına bir öpücük bırakmayı da ihmal etmemişti.
"Biz de bir süre sonra her şeyi tüketip bitiren o çiftlerden olmayalım olur mu? Olmayız dimi?"
"Başından beri farklı yazıldı bizim hikayemiz... İstesek de benzemeyiz ki"
"Bu da doğru"
"Bu sefer en çok özleyen taraf sen olmuşsun" dedi Serdar gülerek.
"Umarım şımarmazsın"
"Senin şu kollarımın arasındaki varlığın bile şımarmama yetiyorken zor olabilir ama senin için elimden geleni yaparım"
"Şimdi merak ettiğim bir şey var onu sormak istiyorum"
"Sorun bakalım Zehra Hanım"
"Bana ne zaman aşık oldun, ya da anladın merak ediyorum"
"Kavga etmiştik, ben seni Esma Anne'nin evinden almaya gelmiştim"
"Hatırlıyorum, beni öpmeye çalışırken Zeyno'ya yaaklanmıştın" dedi gülerek.
"Öyle olmuştu değil mi? Gör bak işte dudaklarına nasıl zaafım var?" derken parmaklarını genç kadının dudaklarında gezdirmişti.
"Bundan sonra da hep zaafım olacak" diye mırıldanırken yaklaşıp genç kadının dudaklarına hapsetti dudaklarını. Kısa bir süre sonra öpüşmeleri durmuş ama hala dudakları Zehra'nın dudaklarının üzerine sıcak nefesini üflüyordu.
"Sen peki, Sen ne zaman aşık oldun bana?"
Zehra tebessüm içeren sakin ve tutku dolu bir ses tonuyla "Yani bunu anlamam bayağı uzun sürdü ama çok da uzak değil... Kabul ediyorum" diye mırıldanırken parmakları genç adamın çıplak göğsünde geziniyordu.
"Başta senden etkilenmiştim ama sonra öyle bir sarıp sarmaladın ki beni, kovsam da bağırıp çağırsam da gitmedin Serdar, ne zaman baksam hep bir adım uzağımda bile değil en dibimdeydin. Çok kaçtım buna eminim, yaparım biliyorum çünkü gerçi yaptım da belki de en alasını yaptım ama elimde değildi"
"Biliyorum güzelim" diye karşılık verirken yatakta doğrulmuş, Zehra'nın da doğrulmasına izin vermişti. "Bunlar için seni suçlamıyorum, canını nasıl acıttıklarını biliyorum ama artık yalnız değilsin. Hiçbir zamanda olmayacaksın çünkü ben varım, ben hep varım buradayım"
"Bu hikayede tek yarası olan ben değilim Serdar, sen de öylesin... Ben terk edildim sen de bir çocuğun en mutlu ve huzurlu olması gerektiği zamanda o küçücük yaşında hem o kavgaların arasında büyümüşsün hem de kardeşinin en az yara iziyle o kavgalardan çıkması için elinden geleni yapmışsın" diye mırıldanırken genç adamın avucunun içini öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanficKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...