❤️67.Bölüm❤️ Saklı İzler Arasında✨️

156 13 181
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @vuslat_tuna @kediciteyze2 @user62209598 @mnexmavi ❤️❤️

Serdar masasında oturmuş dünden kalan rapor yazma işlerini hallediyordu. Zehra da toplantı masasının diğer ucunda bilgisayar üzerinden dosyaları düzenlemekle meşguldü. Zehra ara sıra dosyalardan kafasını kaldırıp çaprazında oturan genç adama kaçamak bakışlar atıyor olsa da Serdar önündeki dosyalara epey dalmış epey dalmış gibi görünüyordu. Zehra oturduğu sandalyede hafifçe esneyip boynunu sağa sola çevirip ayağa kalkmış, mutfak kısmına doğru yürümüştü. Raftan aldığı iki büyük kupa fincana döktüğü toz kahvenin üzerine ısıtıcıdaki kaynar suyu döküp birkaç kez karıştırdıktan sonra bakışlarını da adımlarını da Serdar'ın masasına çevirmişti.

Zehra tebessümle "Bence bir kahve molası verebilirsin" diye mırıldanarak elindeki fincanı masanın kenarına bırakırken sevdiği adamın mavileriyle karşılaşması hiçte uzun sürmemişti.

"Bir senin kokun bir de kahve kokusu ayılmama yetiyor valla"

Zehra bakışlarıyla önündeki dosyaları işaret edip "Bitmedi sanırım" diye mırıldanmıştı.

Serdar "Az kaldı" diye karşılık verirken Zehra'nın masanın üzerine yasladığı elini üzerine götürmüştü elini. İşaret parmağını genç kadının elinin sırtında gezdirirken yolculuğu üç hafta önce Zehra'ya evlenme teklifi ederken taktığı yüzüğün üzerinde son bulmuştu.

"Bu akşam sinemaya gidelim mi?"

"İşlerimiz biterse neden olmasın madem sinemaya gideceğiz o zaman çalışmaya devam edelim işlerimiz bitsin"

"Tamam kolay gelsin"

Zehra tebessümle "Sana da" diye karşılık verirken adımlarını kendi masasına doğru çevirmişti. Az önce oturduğu toplantı masasındaki yerine geçip oturmuş ve yeniden çalışmaya başlamıştı ama Serdar'ın ara ara onu izlediğini farkındaydı, insan o maviler tarafından izlenilince farkına varmamak imkansızdı. Masanın üzerindeki telefonunu alıp mesaj kısmına girdi ve bir şeyler yazıp Serdar'a göndermişti.

"Önüne dönüp çalışır mısın lütfen?"

"İşlerim bitmek üzere bende seni izliyorum"

"Ama benim işlerim bitmedi ve sen benim dikkatimi dağıtıyorsun... Bakma şöyle"

"Nasıl bakmayayım?"

"Baktığın gibi bakma işte... Dön önüne" diye yazı gönderdiğinde mesajının okunduğunu genç adamın 'hayır' manasında omuzlarını çekişinden anlarken Serdar elindeki telefonunun ekranına dokunup birkaç şey daha yazmış ve göndermişti.

"Çok güzelsin ne yapayım?"

"İşlerim bitmezse sinemaya gidemeyiz o yüzden o mavilerini üzerimden çekmelisin bence" yazmış yanına da bir öpücük emojisi koymuştu.

"Bir şartla"

Zehra merakla zihninden geçen soruyu yazıya döküp mesaj olarak göndermişti. "Neymiş şartınız acaba?"

"Bu öpücüğün gerçeğini isterim"

"İstediğin bu muydu yani? Sanki hiç öpmüyorum seni" yazdığında hemen cevap gelmişti. "Tam yedi saat 10 dakika 40 saniyedir seni öpmediğimi düşünürsek evet" diye yazdığı mesajı okuduğunda gözlerini kocaman açan ve kalp emojisi koymuş, göndermişti. Telefonu elinden bıraktığında hala cevap gelmediğine göre anlaşmış olmalılardı. Ters çevirip bıraktığı telefonuna bir bakış atıp kalan dosyalarını tamamlamak üzere çalışmaya koyulmuştu. Yarım saat süren çalışma boyunca Serdar da köşede uslu bir çocuk edasıyla beklemişti.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin