@pile16 @dystinabell @ece373738 @reem133x ortak_hikayeler61@selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 💙
Zehra kapıyı açarken küçük Zehra da kaybolmuştu dediği gibi. Bu mavi gözler yüzünden bir çocukluğunun onunla uğraşmadığı kalmıştı ki o da olmuştu. Uzanıp kapıyı açtı.
"Hoş geldin"
"Hoş buldum"
"İçeri geçmek ister misin? Yoksa çıkalım mı hemen?"
"Trafik olur şimdi istersen yavaş yavaş çıkalım"
"Olur, çantamı alayım çıkalım" dedikten sonra oturma odasında bıraktığı çantasını alıp birkaç saniye içinde Serdar'ın yanına dönmüştü.
"Çıkabiliriz" dedi gülümseyerek.
"Bu arada her zamanki gibi çok güzel görünüyorsun"
"Teşekkür ederim... Sen de bir sağdıç olarak fazlasıyla yakışıklısın"
"Çok naziksiniz Zehra Hanım, dün akşam meteor, bugün de yakışıklı... Güzel gidiyoruz" dedi Serdar gülerek.
Onlar arabadaki yerlerini almış ve damat evine doğru yola çıkmışlardı.
"Heyecan var mı bakalım?"
"Hangi konuda?" diye sordu Zehra merakla.
"Nikah şahidisin ya hani onun heyecanı"
"Bilmem bir şey hissetmiyorum sanırım" dedi ve ekledi. "Asıl heyecanlı olması gereken sensin bence, sonuçta sağdıçsın"
"Alıştım ben sağdıçlık yapmaya, arkadaşlarımın çoğu evli"
"Yazık ya kıyamam sana" dedi gülerek. "Evde mi kaldın sen? Kıyamam"
"Zehra'cığım ne güzel işte... Sen alırsın Mavişi... Başkasına vermeyelim zaten... Yabancıya gitmesin dimi ama?"
"Yine mi geldin sen?"
"Bir adamı öpmedin içimde kaldı Zehra"
Yolun sonunda ince damat evine sonra da konvoy halinde gelin evine doğru yola çıkmışlardı. Bir saatlik yolculuğun sonunda gelin evinin kapısında davul eşliğinde bekliyorlardı.
"Damat Beyin sağdıçları nerdedir ki acaba? Bir görünseler mi meydan yiğit görsün?"
"Biz yengemizi almaya geldik Necati Amca... Emanetin hepimizin emanetidir... Kapıyı açsan da sevenleri birbirine mi kavuştursak artık?"
"Ne dersin Zehra kızım, Özge kızım, Merve kızım kapıyı açsak mı?" diye sordu Ayşegül'ün teyzesi.
"Abilerin abisi kapı sıkışmış inan bana açılmıyor bak" dedi Özge gülerek. "Dimi Zehra açılmaz ki bu kapı? Damat Bey ve sağdıçları ellerini ceplerine atarlarsa belki açılır kapımız"
"Özge'ciğim çok haklı bu kapı öyle kolay açılmaz Sağdıç Bey"
Serdar gülerek "Ben hemen hallediyorum" derken elini cebine atmış bir tomar para çıkarmıştı. Çıkardığı parayı ikiye bölüp Özge'ye uzattı.
"Abim bu ne cömertlik böyle? Sağdıçken böyleysen kendi düğününde sana hiçbir kapı kapalı kalmaz ki" dediğinde gülmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
Fiksi PenggemarKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...