38.Bölüm- ❤️🔥Serdar'ın Zehra'sı🔥❤️

501 30 314
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 ortak_hikayeler61 @Daryoosh @yaghazask97 Gamanga86 @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex 💙💜💚💗

Zehra üçlü koltukta genç adamın dizinde oturuşunu düzeltmiş kalçalarını genç adamın bacaklarının arasına yerleştirip koltukta bacaklarını uzatmıştı.

"Çok mu yorgunsun?"

"Yorgunluğumu sen alırsın diye düşünmüştüm ama"

"Alırım tabi, neden almayayım güzelim? Yatakta daha çok rahat ederdin böyle iki büküm olmadı ama"

"Böyle iyiyim sen de iyiysen tabi"

Serdar cevap vermek yerine dudaklarını Zehra'nın çıplak omzuna bastırdı. Gülümsedi.

"Ne zaman çıkacaksın yola?"

"Gece çıkacağım biraz daha kalayım seninle"

"Böyle giderse gidemeyeceksin Serdar"

"Seni bırakıp gitmek istemediğim için süreyi olabildiğince uzatmaya çalışıyorum sanırım"

"Ama gitmen gerek"

"Benden sıkıldın mı sen?"

Zehra "Evet çok sıkıcısın" diye gülerek mırıldanmıştı.

"Demek öyle... Sıkılmaya başladınız yani Zehra Hanım"

Zehra "Hıhı" diye mırıldandı kıkırdayarak. İkisi de kasvetli ortamı dağıtmanın peşindeydi.

Zehra "Çok sıkıldım" diye mırıldanırken eğilip genç adamın  kirli sakallarının mahkum ettiği çenesine bir öpücük bırakmıştı.

Zehra "Şu an evimizde olsaydık keşke..." diye mırıldanırken Serdar, genç kadının cropunun açıkta bıraktığı iki göğsünün ortasına bastırdı dudaklarını. Burnunu sürttü. Tenine değen sıcak nefes tüm hücrelerini ayağa dikmişti sanki. Kalçalarının altında giderek varlığını belli etmeye başlayan sertliği kalbinin, hücrelerinin benzin dökülmüş bir ipin ucuna takılmış gibi hissettirmişti kendini. Hiçbir şey söylemeden parmaklarını Serdar'ın kemerinin tokasına açıp kemeri çıkarttı.

"Benim güzelimin canı yaramazlık mı çekmiş?"

"Bence bir tek benim değil... İkimizin" diye mırıldanırken genç adamın üzerindeki kot pantolonun düğmesini çözmüş fermuarını indirmişti.

"Beni ne hale getirdiğini görüyorsun dimi Zehra'm?"

"Büyük"

"Senin için bu halde... Bir bakışın bile yetiyor" derken Serdar elini uzatıp Zehra'nın elini tutmuştu.

"Beni bu dünyada bu hale getirebilecek tek kadın sensin Zehra... Nabız gibi atıyorsun her zerremde"

"Seninle şimdi bir bütün olmak istiyorum... Birbirimize hiç dokunmadan, hiç  hazırlanmadan"

Serdar duyduğu cümleye anında itiraz etti. "Canını acıtabilir, olmaz Zehra"

"Bir şey olmaz, korkma canım o kadar tatlı değil benim"

"Olmaz dedim Zehra"

Zehra "Sende istiyorsun ama" dedi ve biraz duraksayıp istediğini elde etmek için küçük bir oyuna başvurmak zorunda kalmıştı.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin