14.Bölüm♥️🔥Yokuş Aşağı🔥♥️

564 37 290
                                    

@pile16 @dystinabell 💙💙

Serdar ve Merve acil müdahale odasının dışında kalırken Zehra içeri alınalı on dakikayı geçmişti. İkisi de merak içinde dolanırken koridoru ayak sesleri doldurmuştu.

"Abi Zehra nerde? Nasıl oldu?" diye sordu Özge merak ve endişeyle.

"İçeri aldılar bekliyoruz işte, haber yok"

Aras da "Off abi ya nazara mı geldik ne oldu be?" diye söylenmişti sıkkın bir şekilde.

"Anlamadım ki" diye karşılık verirken odanın kapısı açılmış ve Doktor dışarı çıkmıştı.

"Az önce getirilen hastanın yakınları sizler misiniz?"

"Biziz... Zehra nasıl? İyi mi?"

"Hastamız zehirlenmiş görünüyor... Fazlasıyla güçlü bir zehir... ---- adlı bir zehir"

"Peki şimdi ne olacak?"

"Hastamız geldiğinde nabız yoktu ama şimdi iyi durumda... Panzehri vurduk... Antialerjik tedaviye başladık"

"Zehir meselesi doğru yani"

"Öyle bu zehir türü genellikle deri yoluyla temas edilerek alınır... Zehir vücuda alındıktan sonra tıpkı hamilelik ve kalp krizi belirtileri şeklinde belirti verebiliyor ama dediğim gibi şimdi tansiyonu normal durumda, her ihtimale karşı serum tedavisi yapacağız, birkaç saat burada kaldıktan sonra taburcu olabilir hale gelecektir. Bir de uyandığında birkaç saat katı beslenmeyecek, sıvı ağırlıklı beslenmesi gerekecek"

"Allah'ım şükürler olsun... Sana şükürler olsun" diye mırıldandı Serdar alnını duvara yaslarken. Gerçekten bir an Zehra'nın gideceğini düşünmüştü. O kadar korkmuştu ki gidecek diye...

Merve derin bir nefes alıp "Aklım gitti yemin ediyorum aklım gitti of Özge ya" diye söylenirken sinirleri bozulmuş bir şekilde ağlarken Özge'ye sarılmıştı.

"Çok şükür Zehra kurtuldu da Zehra bu zehri nerden buldu? Yani nerdeyse tüm gün beraberiz" diye mırıldandı Aras.

"Zehra nasıl? Haberi alır almaz geldim" diye konuştu Eda merak ve telaşla karışık bir şekilde.

"İyi çok şükür Eda... İyi..."

"Ohhh iyi bari... Aklım gitti ya nasıl geldim bilemedim buraya" diye karşılık verdi rahatlamış bir şekilde.

"Luke... Luke 'un evinde birşey oldu ama sadece Zehra'yı etkiledi" dedi Serdar.

"Sadece Zehra'nın temas ettiği bir yer var mıydı ki? Yani yan yanaydınız aslında" diye konuştu Özge hayretle.

"Luke 'un odasına çıkmıştı, orada dokunduğu bir şey de mutlaka bu zehirden vardı demek ki"

"Tuzak kurmuş şerefsiz... Zehra da fark etmeden tuzağına düştü... Düştük"

"Ama şimdi iyi ya o daha önemli nasıl olsa Helga elimizde... Luke içinde artık yolun sonu"

"Kadını karargaha getirirlerken bayılmış, o da hastanede"

"Aras güvenlik tedbirlerini arttıralım abi, Luke geri zekâlısı rahat durmaz şimdi biz onu alana kadar Helga 'ya zarar vermesin"

"Ortada masum bir bebek var mecburen dikkat edeceğiz, bende abi hallederim şimdi"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin