25.Bölüm

306 30 176
                                    

@pile16 @dystinabell @ece373738 @selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal   @almalta @Leth_28   @Rose_Rain26  💙

 

Ellerinde iki kupa çay ve bir koca kase mısırla salona gelmişlerdi. Zehra mısır dolu kaseyi sehpanın üzerine bırakırken "Ne izleyelim?" diye sordu.

"Geçen akşam getirdiğin film burada duruyor hala izleyelim mi?" diye de ekledi elindeki DVD'yi gösterirken.

Serdar "Olur izleyelim" diye mırıldanırken Zehra DVD'yi takmış ve çalıştırmıştı. Ardından da üçlü koltuğa doğru ilerledi.

"Film başlayacak şimdi gelsene"

"Yağmur yağmaya başlamış" derken koltuğa doğru ilerlemiş ve oturmuştu.

"Korkma seni kapıya atmam Serdar, ıslanmazsın yani" dedi gülerek mısır kasesini kucağına alırken.

"Niye koltuğun en ucunda oturduğunu sorabilir miyim?" diye sordu Serdar merakla gülerek.

"Rahat edemedim, yaslanmam lazım burası çok rahatsızmış... Bu koltuk bu kadar rahatsız değildi normalde"

"İstersen bana yaslanabilirsin yani itirazım olmaz"

"Öyle yapayım bari" derken oturduğu taraftan kalkmış sırtını Serdar'ın göğsüne yaslamış ve ayaklarını onun ayaklarının üzerine uzatmıştı.

"Favori film izleme pozisyonumu buldum artık" diye mırıldandı Serdar gülerek.

"Başlatıyorum filmi"

"Başlat bakalım" diye karşılık verirken Zehra düğmeye basmış ve filmi başlatmıştı. Romantik bir jenerik müziğin ardından bir kızın koşturmasıyla başlamıştı film. Serdar'ın gerçekten de keyfine diyecek yoktu, şu an aşık olduğu kadını kollarının arasına almış filmden çok onu izliyor, onun kokusunu içine çekiyordu. Genç kadının her şeyine zaafı vardı ama kokusu ve saçlarına olan zaafı... İfade edebilecek bir kelime bulamıyordu. Aralarında tensel çekimle başlayan bir şeyler vardı ama bunun aşka döneceğini, kollarının arasındaki kadına... Zehra'ya nefes alamayacak kadar aşık olacağını hiç tahmin etmemişti Serdar. Ne ara, nasıl olmuştu da böyle kördüğüm olmuştu Zehra'ya? Zehra'ya ait olan her şeye?

"Sınav yapacağım"

"Efendim"

"Film bittikten sonra sınav yapacağım sana, bana filmi tek başıma izletiyorsun Serdar"

"Yoo bende izliyorum"

"Doğru beni izliyorsun, saçlarımı kokluyorsun film başlayalı yirmi dakika oldu, sen de yirmi dakikadır benimle aşk yaşıyorsun"

"Hani aşk yoktu Zehra Hanım"

"Yok zaten var demedim ki, benden kastım saçlarımdı"

"Öyle olsun bakalım"

Zehra "En iyisi ben karşı koltuğa geçeyim sen de izle" diye mırıldanırken kalkmak için hamle yapmıştı ki Serdar'ın beline doladığı kolları buna izin vermemiş aksine daha çok yapışmıştı genç adama.

Serdar "Aklından bile geçirme evdeki bütün koltukları atarım bak" diye mırıldandı gülerek.

"O zaman bana bir koltuk takımı borçlanırsın"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin