🔥1.Bölüm🔥

978 41 81
                                    


@pile16 yaghazask97 Antisirma yaghazstory Adosben alselmel❤💕

Yetimhanenin soğuk duvarlarının arasında sıcacık bir sevgi büyütmüştü vatanına karşı. Ruhunun derinliklerinde anne sevgisinin adını baba sevgisinin tadını hiç tatmamış dudakları vatanına adamıştı bütün cümlelerini. Zehra Balaban... Yirmi yedi yaşının ortalarında, her erkeğin aklını başından alabilecek bir güzelliğe sahip çok güzel bir kadındı. Karargahın boş odasında akşamki parti için hazırlanıyordu. Maşa yardımıyla dalgalı hale getirdiği saçlarını spreyleyip makyajının son vuruşunu yapmak için eline aldığı mat bordo ruju dudaklarıyla buluşturdu. Ardından da yatağın üzerine bıraktığı kıyafetlere yöneldi. Beyaz taşlı büstiyer altında yine aynı renk düğme detaylı çapraz yırtmaçlı eteği üzerine geçirdikten sonra beyaz ceketini de giydi.

"Zehra biz toplantı odasına geçiyoruz haberin olsun" diye seslendi Hale. Hale, ekibin en cıvıl cıvılı en genciydi. Simsiyah gece karası kıvırcık saçlarıyla son derece güzel bir kadındı. Kendisinden iki yaş büyük bir abisi vardı. Arada sırada uğradıkları evlerinde birlikte yaşıyorlardı.

"Tamam bende geliyorum şimdi" dedikten sonra altın sarısı rengindeki çantasını alıp odadan çıktı. Toplantı odası geniş koridorun sonundaki kapının ardındaydı. Kapıyı aralayıp içeri girdiğinde çalışma arkadaşlarının kimi bilgisayar başında kimi de dosyaların başındaydı.

Yanı başında duyduğu ıslık sesiyle gülümserken ıslık sesinin ardından gelen konuşmayla dikkatini arkadaşına verdi.

"Fıstık gibi olmuşsun valla Zehra'cığım" diye mırıldandı Aras gülerek.

"Sağ ol Aras"

"Kıyafet seçimin harika olmuş Zehra ya"

"Dikkat çekici ve iddialı" diye mırıldandı Merve oturduğu koltuktan kalkarken. Elindeki küçük cam şişeyi sallayıp Zehra'ya uzattı.

"Ama bu daha da iddialı olacak gibi " diye mırıldandı Eda keyifle gülerken. "Bir damlası bile yeterli derin bir uyku için"

"Bu da parti giriş davetiyen Zehra'cığım pardon Asya Gürkanlı diyecektim" dedi gülerek.

"Dikkat et"

Gözlerini onaylayıcı bir sessizlikle kapatıp açarken "O zaman ben kaçar gençler" dedi Zehra, ardından da karargahtan ayrılmış ve görevine doğru yola çıkmıştı.

Zehra taksiciye ücreti ödeyip otelin önünde indi araçtan. Kapısını açan otel görevlisine teşekkür ederken gülümsemeyi ihmal etmemişti.

"İyi akşamlar hanımefendi davetiyenizi görebilir miyim?"

"Tabi" derken çantasındaki davetiyeyi çıkarıp görevliye uzattı. Görevli ağzının içinde bir şeyler mırıldandıktan sonra konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz Asya Hanım, iyi eğlenceler"

"Teşekkürler" dedi ve ekledi. "Davetiye sizde kalsın, atabilirsiniz" dedikten sonra dönen kapıdan geçmiş ve otelin barına doğru ilerlemeye başlamıştı. Bolca renkli ışığın ve yüksek sesli müziğin bulunduğu bar kısmına giriş yaptığında etrafı inceledi bir süre. Ardından da boş olduğu bar taburelerinden birine oturdu.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin