@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @vuslat_tuna @kediciteyze2 @user62209598 @mnexmavi ❤️❤️
Zehra ile Serdar Esma Anne'nin evinden çıktıktan sonra arabalarına binip yola çıkmışlardı. Serdar'ın şoförlüğünde otobanda ilerliyorlardı. Serdar bakışlarını hemen yan tarafında oturan genç kadına çevirmişti, sabaha nazaran yüzü daha çok gülüyordu genç kadının. Esma Anne ve Ayaz ile vakit geçirmek iyi gelmişti demek ki. Zehra'nın tek bir üzgün anına tahammülü yoktu çünkü. Uzanıp bacağının üzerinde duran elini tuttu ve dudaklarına götürüp sevdiği kadının elinin üzerine bir öpücük bırakmıştı. Zehra gülümseyen bakışlarını genç adama çevirmişti.
"Bir şey mi oldu?"
"Çok güzel gülüyorsun da kendimi mahrum bırakmak istememiş olabilirim"
Zehra gülümseyerek "Öyle olsun bakalım" dedi ve ekledi. "Gerçekten Esma Anne ve Ayaz ile vakit geçirmek çok iyi geldi"
"Belli gözlerindeki bulutlar bir bir kayboldu"
"Çünkü sen varsın o bulutları bir tek sen dağıtabiliyorsun nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama bir şekilde başarıyorsun işte"
"Aynı şeyi sende yapıyorsun Zehra ikimizin de farklı olarak yaptığı bir şey yok bence, işin içine sevgi girince her şey bir şekilde güzelleşiyor işte"
"Haklısın, bir de sevgiden eksik büyüyünce bunu daha net anlıyor insan"
"Haklısın güzelim"
"Eee nereye gidiyoruz şimdi?"
"Madem gün bizim o zaman baş başa kalacağımız bir yere ne dersin?"
"Güzel olur ama önce bir yere daha uğrayabilir miyiz?"
"Uğrarız güzelim neden uğramayalım, sen adresi ver yeterli"
"Düz git sen iç kısma sapacağımız zaman ben söyleyeceğim sana"
"Tamam bir tanem" diye karşılık vermiş ve bir süre otobanda sürmeye devam etmişti. Az sonra Zehra'nın yönlendirmesiyle otobandan iç yollara sapan yola dönüş yapmış ve ilerlemeye devam etmişlerdi.
Zehra gülümseyerek "Hah şu karşısı, hadi arabayı park et de inelim Serdar" derken genç adam karşıdaki binanın tabelasında bakışlarını gezdirdi.
"Nereye geldik biz?"
"Oyuncakçıya... Sana çok önceden ta çocukken verilmiş bir sözüm vardı ya hani onu gerçekleştirmek için geldik diyelim"
Zehra gülümseyerek "Hadi gel" diye heyecanla karşılık verirken genç adamın elinden tutmuş ve adeta neşeyle çekiştirerek oyuncakçıdan içeri sokmuştu. İki katlı binanın her rafı rengarenk oyuncaklarla, peluş peluş oyuncak bebekler, hayvan oyuncakları ile doluydu kısacası cıvıl cıvıldı.
"Benim sana hediye almam lazım Zehra, senin doğum gününde sen bana mı hediye alacaksın?"
"Evet ne var yani? Ayrıca ben bugün sana hediye almak istiyorum"
"İyi peki sen öyle istiyorsan öyle olsun"
Zehra gülümseyerek "Ha şöyle söz dinle sevgilim, aferin" diye karşılık verirken uzanıp yanağına bir öpücük bırakmış ardından da oyuncak reyonuna doğru el ele ilerlemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...