12.Bölüm~İhtimal🕊🕊

371 34 266
                                    

@pile16 @dystinabell @KrishnaMukherjeeSurb @yaghazask97 @zeyy_dnz @almalta @Daryoosh @Rose_Rain26 💚💚

Zehra ayağa kalkıp yatağın kenarına oturdu. "Serdar sakın yukarı gelme"

Serdar "Geliyo..." diye mırıldanırken , Zehra'nın cümlesiyle, kelimeleri havada kalmıştı.

"Gelme dedim ben halledeceğim" diye tekrarladı Zehra.

Odanın kapısının ardından Luke görünmüştü. "Zehra Hanım... Sizin ne işiniz var burada?"

"Biraz sıkılmış olabilirim... Dolaşayım istemiştim rahatsız ettim sanırım... Odanıza da girdim ama"

"Aksine sizi burada görmek beni mutlu etti diyebilirim" diye karşılık verirken Serdar kulaklığın diğer tarafında çıldırmak üzere olabilirdi.

"Ya aynı fikirde olmak ne kadar güzel Luke" diye mırıldandı Zehra yalandan.

"Böylesine bir güzelliğin yatak odamı şereflendirmesine ancak sevinebilirim"

Zehra yüzüğündeki iğneyi saplayabilmek için adama biraz yaklaşmak zorunda kalmıştı. Yüzüğün içindeki ilaç genç adamı yaklaşık on dakika kadar baygın tutacak ardından uyandığında da muhtemel bir hafıza kaybı yaşayacaktı son yaşanan birkaç dakikaya dair.

"Serdar'ın gözü oyundan başka birşey görmüyor bazen gerçekten sıkılıyorum" diye mırıldanırken Luke 'un ona yakınlaşmasından faydalanıp iğneyi ensesine saplamıştı.

"Sen... Sen ne yap..." diye mırıldanırken cümlesini bile tamamlayamadan yere yığılmıştı.

"Zehra ses ver... İyi misin?"

"Luke bir süreliğine iptal" diye mırıldanırken ayağı adamı iteleyip yatağın yanına doğru ilerledi. Eğilip az önce ittiği bilgisayarı çıkardı yatağın altından.

"Aras şifre"

"4678892190342378" diye karşılık verirken Zehra şifreyi girmişti bilgisayardaki güvenlik duvarına. Açılan bilgisayar ekranındaki klasörlerin arasında gezinmeye başladı. Birkaç dosya klasörünü açıp baktıktan sonra aradıkları klasöre ulaşmıştı, USB yüklemesi için beklemeye başladı. Adam uyanmadan buradan çıkmalıydı. Birkaç saniye daha bekledikten sonra işlem tamamlanmıştı, artık odadan çıkabilirdi. Bilgisayarı kapatıp yatağın üzerine geri bıraktıktan sonra hızlı ve dikkatli adımlarla odadan çıktı. Merdivenlerden inerken kalabalığın içinde gördüğü mavi gözlerle adımlarını o yöne çevirdi.

"Aklım çıktı ya niye cevap vermiyorsun Zehra?"

"İyiyim... Aklın yerinde kalsın Serdar'cığım... O bana lazım olur" diye mırıldanırken Serdar'ın elini tuttu.

"Bence artık gitmeliyiz"

"Hadi gidelim" diye karşılık vermiş ardından da villanın çıkış kapısına doğru ilerlemişlerdi birlikte. Birkaç saniye sonra onları dışarda bekleyen arabalarına binmiş ve görev yerinden ayrılıp karargaha doğru yola çıkmışlardı. İlerleyen dakikalarda karargâha varmışlardı. İkisi de soluğu toplantı odasında almıştı.

"Aras USB... Tut" derken bilgisayarın önünde oturan genç adamın avuçlarına atmıştı küçük metal parçayı.

"Benim üzerimi değiştirmeye gidiyorum çok sıkıldım takım elbiseden" diye söylendi Serdar.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin