💓52.Bölüm💓

193 25 141
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x yaghazask97 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @HilalYucel7 @ortak_hikayeler61 @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 ❤️❤️

Zehra ile Serdar sahile inmiş, deniz kenarında el ele yürüyorlardı. Sahil hava bozuk ve souk olduğu için olsa gerek gezen birkaç kişi dışında sakin sayılırdı. Deniz kayalıkları döven hırçın dalgalarla bugün yeterince tehlikeli olduğunu gözler önüne seriyordu.

Serdar tuttuğu eli bırakmadan Zehra'nın boynundan geçirip saçlarına bir öpücük bırakırken mırıldandı. "Sessizleştin"

"Öylesine düşünüyordum işte"

"Acıkmadın mı hala?"

"Esma Annem de yeriz"

"Sabah kahvaltısından beri yediğin tek şey bir kuru tost Zehra"

Zehra attığı adımların arasında duraksayıp mırıldanırken yanağını okşamış ve uzanıp dudaklarına küçük bir öpücük bırakmış, geri çekilmişti. "Sen hep böyle beni takip et olur mu?"

"Zevkle yaparım ama keşke biraz da söz dinlesen"

"Çalışırken yemek yemeyi unutuyor olabilirim ne var bunda?"

"Olan şu güzelim kendini ihmal ediyorsun"

"Senden önce de böyleydim yapabileceğim pek bir şey yok maalesef"

Serdar "Sanırım seni biraz Esma Anne 'ye şikayet etmem gerek" diye mırıldandı muzip bir gülüşle.

Zehra "Hiçbir fırsatı da kaçırma aman yani" diye söylenirken kolunu Zehra'nın omzuna atmış ve hiç bozmadığı muzip gülüşüyle mırıldanmıştı.

"Sence seninle ilgili hangi fırsatı kaçırmışım da bunu kaçıracağım güzelim aşk olsun"

"Kaçırırsan fırsatçılığına yakışmaz sevgilim" diye mırıldanmıştı gülerek. İkisi de gülerek eğlenerek ve sohbet ederek Esma Hanım'lara doğru yürümeye devam etmişlerdi.

Az sonra bahçe kapısını aralayıp bahçeden içeri giriş yaptıklarında Esma Anne ve Ayaz evin teras kısmında oturmuş bir yandan anne oğul çaylarını yudumlarken bir yandan da sohbet ediyorlardı.

"Biz geldikk" diye seslendi Zehra gülümseyerek.

"Oyy benim kuzum gelmiş, annesinin gülü gelmiş" diye mırıldanırken sevgiyle sarıp sarmalamıştı Zehra'yı. Zehra da aynı sevgiyle sarılarak girmişti Esma Anne' nin kolları arasına. Serdar da hemen yanlarında onları izlemekle meşguldü. Zehra'yı buraya getirmekle ne kadar doğru bir karar verdiğini biliyordu ama şimdi daha da iyi anlamıştı. Esma Hanım belki öz annesi değildi aralarında kan bağı da yoktu belki ama bir can bağı olduğu kesindi.

"Annem biraz da bize bıraksan mı acaba? Bende özledim prensesimi"

"Prensesin yesin seni serseri gel, gel" diye mırıldanırken Esma Anne' nin kollarının arasından çıkmış ve Ayaz'a sarılmıştı.

"Ayy sanki gören de yıllardır görüşmüyoruz sanacak Ayaz"

"Ablamı özlemek en doğal hakkım bir kere güzellik" diye mırıldanırken yanağından makas almayı da unutmamıştı.

"Oğlum sende hoş geldin, ben Zehra'mı görünce aklım uçtu kusura bakma"

"Ne kusuru Esma Anne olur mu öyle şey?" diye karşılık verirken eğilip elini öpmüş ardından da sarılmıştı Esma Anne 'ye.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin