@pile16 @dystinabell @reem133x yaghazask97 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @HilalYucel7 @ortak_hikayeler61 @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex ❤️❤️
Az sonra ikisi de bahçedeki boş banklardan birine oturmuştu. Gökyüzü ayaza çekmişti kendini. Hava soğuktu ve rüzgar esiyordu. Genç adam aklına gelen eski bir anla gülümsemesine engel olamamıştı.
Zehra gülümseyerek "Ne oldu, niye gülüyorsun? Kesin bir şey geldi aklına" diye sordu merakla.
"Bu bankta en son oturduğumuzda bana çok öfkeliydin"
"Kırgındım öfkeli değil bir kere"
"O anda da karşında sana deliler gibi aşık bir adam vardı ama tıpkı şu an olduğu gibi"
"Gergin zamanlardı diyelim geçip gitti zaten"
"Sende bana aşıktın ama kendinden bile saklıyordun bunu"
"Doğru, o zamanlar bu hayatta başıma en güzel şey olduğunu fark edememiştim ne aptallık ama? Beni en iyi anlayan, sustuklarımı bile duyan birinden neden kaçarsın ki?"
"Fazla kaçamadın ama bak yakalandınız Zehra Hanım, yakaladım"
"Ağların kalbime takıldı bende gözlerine düştüm"
"Örümcek adam mı oldum şimdi ben?"
"Sevmedin mi?"
Serdar "Ben senden gelen her şeyi sevdim Zehra, hatta bundan sonra gelecekleri bile seve seve kabul edip sevdim görmeden, hiç duyup bilmeden" derken Zehra elindeki kupayı bankın yanındaki taşın üzerine bırakıp doğrulmuştu.
"Bakma şöyle"
"Niye dayanamayıp öper misin beni?"
Zehra omuzlarını kaldırıp gülerek mırıldandı. "Hiç de bile neden öpecekmişim ki seni şimdi durup dururken?"
Serdar muzip bakışlarla gülümserken Zehra'ya yaklaşıp kulağının altına dokundurdu dudakları. "Sana her dokunduğumda dizlerinin bağının çözülüyor ve kalp atışların hızlanıyor... Tüm bunlar rüya değil bence"
"Bunu bana her dokunduğunda ateşler içinde eriyen sen mi söylüyorsun?"
"Bu bir yangın Zehra"
Bakışlarını kaldırıp mavi gözlerini ona bakan kapkara gözlere esir etmişti. Alnını alnına yaslamıştı ki telefon çalmaya başladı.
Zehra tebessümle "Karargâh sınırları içinde çok bile yalnız kaldık sanırım" diye mırıldanırken etrafta bakışlarını gezdirirken banka sırtını yaslamıştı.
"Tamam, Zehra da yanımda geliyoruz şimdi"
"Ne oldu?"
"Hazırlıklar tamamlanmış, operasyon için çıkış yapabiliriz"
"Hadi o zaman kalkalım, bekletmeyelim bizimkileri"
"Tamam güzelim"
Zehra yere bıraktığı kupa fincanına uzanıp aldıktan sonra genç adamla birlikte ayağa kalkıp karargâha doğru yürümeye başladılar.
Esma Anne, Ayaz ile yediği akşam yemeğinin ardından mutfağı toplamış, namazını kılmış şimdi de bahçedeki koltuklardan birinde oturuyordu. Ayaz elinde ince belli iki çay bardağının bulunduğu tepsiyi yavaşça masanın üzerine bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictieKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...