💕59.Bölüm💕

172 19 196
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 mnexmavi vuslat_tuna @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 user62209598 DilaYilmaz3 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex ❤️❤️

Uzun bir yolculuğun ardından araba yavaşlamış, çok kısa süre içinde de olduğu yerde durdurulmuştu. O esnadan sonra her şey hızlıca gelişmişti. Zehra ve Özge arabadaki iki adamı etkisiz hale getirmişti ve arabadan inmişti. Adrese geldiklerine göre onlara artık ihtiyaçları kalmamıştı. Daha sonra Serdar ve Aras o iki adamın yerine geçmişlerdi Zehra ve Özge ile içeri girmek için. Sonrasında her şey daha hızlı ilerlemişti ve depodakilerle aralarında çatışma çıkmıştı. Ve Serdar o çatışmada yaralanmıştı. Şimdi de hastanede hem Serdar hem de rehin tutulan doktorlar tedavi görüyordu.

Bir Saat Önce

Tam çatışmanın ortasında önce göğsüne ardından da omzuna gelen iki kurşun ile acı ile inleyerek yere yığılmıştı Serdar. Zehra hemen karşısındaki duvarın arkasında yere yığılan genç adamı görünce korku ve endişe ile bağırdı.

"Serdarrrrrr... Serdar... Serdar vuruldu"

"Abiii... Abi iyi misin? Abi cevap ver bir şey söyle" diye endişeyle bağırırken Zehra hızla kendini de koruyarak yerde yatan genç adamın yanına koşmuştu. Genç adamın başını ellerinin arasına alırken omzunda kanayan yarayı görünce içi burkulurken elini bastırdı.

"Serdar... Serdar bak bana ne olur aç gözünü" diye seslenirken bir yandan da başka bir yerinde yara olup olmadığını kontrol ederken genç adam öksürerek kendine gelmiş ve gözlerini aralamıştı. Genç adam çelik yeleğe aldığı kurşun darbesi yüzünden baygınlık geçirmişti demek ki.

"Tamam geçti, geçti sevgilim tamam... Nefes al, rahat nefes almaya çalış" diye telaşla mırıldanırken çatışma sesleri kesilmişti.

Serdar "Ahh!!" diye inlerken Zehra'nın yardımıyla çelik yeleği açmıştı.

"Abi iyi misin?"

Serdar "İyiyim... İyiyim şunu çıkartın" derken soluk soluğa çelik yeleği işaret etmişti. Özge'nin de yardımıyla önce yeleği ardından da yelekte kalan kurşunu çıkartmışlardı.

Zehra pansumanı bitirmiş hemşirenin ardından odaya gelen doktorun sesiyle şimdiki zamana dönüş yapmıştı.

"Omuzunuzdaki kurşun sıyırıp geçmiş ama kaburga kısmınıza isabet eden kurşun tomografide de kontrol ettik kurşun ufak bir kaburga çatlağına neden olmuş"

Zehra merak ve endişeyle karışık bir ses tonuyla "Peki ne olacak şimdi?" diye sordu.

"Omuzdaki yaranın pansumanı yapıldı, ilaç da uygulandı birkaç gün pansuman yapmanızda fayda var"

"Peki ya çatlak için ne yapabiliriz?"

Doktor bu soru üzerine "Bir süre çok zorlayıcı hareketler yapmamanız gerekiyor, anlayacağınız hareket kısıtlılığına ihtiyacınız olacak size bir de destekleyici bir korse takacağız bir süre kullansanız iyi olur ama yaşınız genç bünyenizde kuvvetli olduğu için iyileşme süresinin cok uzun süreceğini sanmıyorum. Ağrılarınız içinde, yaranızın enfeksiyon riskine karşı reçete ettiğim ilaçları kullanabilirsiniz" diye açıklamış, ardından da hemşirenin getirdiği korseyi dikkatli bir şekilde Serdar'ın göğüs kısmına orta bir sıkılıkta takmıştı.

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin