8. Bölüm🔥İhtilal 🔥

624 40 212
                                    

@pile16 @dystinabell @KrishnaMukherjeeSurb💙🤍

Zehra düğmeye basıp camı indirdi,  arabanın sıcak havasından kurtulmak için. Sinirden uğuldayan beynini duymak istemiyordu biraz da bunun yapmıştı bunu. Serdar arabaya bindiklerinden beri ortamı esir alan sessizlikten sıkılmıştı.

Serdar "Muhabbetine de doyum olmuyor valla" diye söylendi gülerek. Ortamdaki kasvetli havayı dağıtmak istemişti.

"Kusura bakma ya daraldım öyle"  diye mırıldanırken Serdar güldü ve konuştu.

"Daraldığında  suskunlaşıyorsun o zaman böyle not ederim zihnime"

"Karargahın sapağını  kaçırdın Serdar"

"Karargaha gitmiyorum ki "

"Ya senin işin vardı dimi  bende peşine takıldım böyle? Neyse... Sen beni şu ilerde sağda bırak ben yürürüm karargaha"

"Yürüyemezsin"  dedi gülerek.

"Çünkü beraber gidiyoruz yalnız başıma Türk kahvesi keyfi yapmak istemiyorum" diye karşıık  vermişti vites atıp düz yolda hızla ilerlerken.

"Türk kahvesi de öyle her yerde içilmez ki"

"Kim dedi ki öyle bir yer olduğunu Zehra'cığım, seveceksin bence merak etme"

"Hadi bakalım, bıraktım kendimi  gidelim"

"Sen hiç evlendin mi?"

"Evlendim"

Zehra "Ciddi misin?" diye şaşkınlıkla  karşılık verirken mırıldandı.

"19 yaşındaydım evlendiğimde"

"Sen ciddisin ya inanmıyorum sana... Seni evli ve damatlık içinde düşünemedim şu an... kusura bakma, ciddiyetim kalmadı" diye konuşurken gülmesine engel olamamıştı Zehra.

"Nasıl oldu peki? Hala evli misin? Yani değilsin sanırım"

"Değilim, evlilik denen müesseseye girip 1 ay  sonra boşandık" diye cevapladı Serdar tebessümle.

"Rekor denemesi yapılmış gibi hissettim"

"Hani şu gençlik rüzgarı mıdır nedir o geldi, dedi ki sen çok aşıksın yaparsın, değilmişim"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin