🍒🍒70.Bölüm🍒🍒

103 7 155
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @yaghazask97 @Karadenizperisi61 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz5 @Daryoosh @HilalYucel7 @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 @hex-hex @vuslat_tuna @kediciteyze2 @user62209598 @mnexmavi ❤️❤️

Zehra ve diğerleri başarıyla sonlandırdıkları operasyonun ardından köy meydanında çıkış için havanın kararmasını bekliyordu ama Serdar birkaç dakikadır ortalarda görünmüyordu.

"Serdar nereye kayboldu haberi olan var mı?"

"Valla bende görmedim arabayı buraya aldıktan sonra kayboldu ortadan"

"Habersiz habersiz nereye gitti ki bu şimdi ya?"

"Gelir şimdi Zehra etrafı kontrol ediyordur muhtemelen"

"Olabilir" diye söylenirken oturduğu yerden kalkmıştı. "Ben bir bakayım merak ettim"

Merve tebessümle "Tamam canım" diye karşılık verirken Zehra arabanın yanından yürüyerek uzaklaşmıştı. Arabadan epey uzaklaşmış sayılırdı ki az ilerdeki kiraz ağacını ve üzerindeki görkemli dallarında büyümüş olan kıpkırmızı kirazları görmüştü. Birkaç adım daha ilerleyip ağacın tam önünde durduğunda kirazlardan yemek istese de dallar yerden epey uzaktaydı, o yüzden bu istediğinin olmayacağını farkındaydı zira yere düşen kirazların çoğu da çürümüş olduğu için yenemeyecek durumda görünüyordu. Bir anda arkasında duyduğu çıtırtıyla belindeki silahına uzanıp arkasını dönmüştü ki sesin sahibinin Serdar olduğunu görmesi uzun sürmemişti.

Serdar gülümseyerek "Benim, benim sakin Zehra'm" diye karşılık verirken Zehra tabancasını kılıfına geri yerleştirirken genç adam kiraz ağacıyla arasına girmiş ve durmuştu.

"Nereye kayboldun bende sana bakınıyordum"

"Öyle bir etrafı kolaçan edeyim dedim neyse ki her şey yolunda görünüyor"

Zehra, Serdar'ın konuşmasını dinlerken bir yandan da ağaçtaki kirazları seyrediyordu ama bir tek farkla o kadar iştah dolu bakıyordu ki çektiği nefesle Serdar'ın da dikkatini çekmişti.

Serdar merakla "Bir şey mi oldu Zehra'm, sen neye bakıyorsun böyle?" diye sorarken başını çevirip baktığında gördüğü ilk şey görkemli kiraz ağacı olmuştu.

Zehra "Kirazlara bakıyordum ne güzel kan kırmızı ne görünüyorlar" diye karşılık vermiş, ardından da sözlerine devam etmişti.

"Hadi gidelim diğerleri merak eder"

Serdar tebessümle "Bir dur canım gideriz" diye karşılık verdikten sonra "Kiraz istemiyor musun?" diye sormuştu.

"Ağaç çok yüksek çıkılmaz ki, boş ver Serdar gideli hadi"

Serdar tebessümle "Bekle burada geliyorum şimdi" diye karşılık verirken Zehra'nın kirazları izleyen sevimli halini görünce dudakları gülümseyerek kıvrılmıştı.

Zehra şaşkınlıkla gülerek "Serdar nereye gidiyorsun? Serdar" diye seslense de genç adam hızlı adımlarla ağaca doğru ilerlemişti. Serdar birkaç dakika ağacı inceleyip tutunup çıkabileceği noktaları kestirince ağaca tırmanmaya başlamıştı.

"Serdar ne yapıyorsun ya delirdin mi sen düşeceksin şimdi? İn aşağıya"

"Bir şey olmaz madem kirazlar hoşuna gitti o kirazlardan toplanıp yenilecek"

SON DANS; RESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin