@pile16 @dystinabell @ece373738 @selfinaz52 @HilalYucel7 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 💙
Serdar tam uykuya dalacaktı ki eli yatağın soğuk boşluğuna düşerken irkilerek gözlerini açtığında az öncekinin aksine kolları boştu. Bakışlarını etrafında gezdiriyordu ki yatağın çaprazındaki koltukta oturan Zehra'yı görmüştü.
"Uyumamışsın" diye mırıldanırken bakışlarını yatak odasının içindeki ikili koltukta oturmakta olan genç kadına çevirmişti bakışlarını.
"Uyuyamadım, bende ojelerimi silip yenisini süreyim dedim" diye karşılık vermişti Zehra sakin bir şekilde.
"Beni bırakıp bırakıp kaçmasan mı acaba artık?"
"Doyamadın mı bana hala?" dediğinde eklemekten kendini alamamıştı. "Bilseydim dansçı kızı da getirirdim o kaçmazdı hem"
"Kıskanınca daha seksi oluyorsun, hadi gelsene yanıma bırak şimdi ojeleri yarın sürersin Zehra ya"
"Olmaz bulaştım bir kere"
"İlla şimdi süreceksin yani?"
"Süreceğim"
Serdar biraz daha Zehra'yı izleyecekti vazgeçip üzerine boxerini geçirdikten sonra Zehra'nın yanına geldi ve yanındaki boşluğa oturmuştu.
"Ver bana" dediğinde Zehra şaşkınlıkla baktı bir süre. O şaşkınlığını yaşarken genç adam aseton olduğunu tahmin ettiği garip kokulu sıvıyı pamuğa dökmüş ve avuçlarının arasına aldığı kalan parmakları temizlemeye başlamıştı.
"Serdar ne yapıyorsun?"
"Ojeni sürmene yardım ediyorum" dedi ve gülerek ekledi. "Ki çabucak bitsin sende bana kal"
"Sen ciddisin"
"Çok ciddiyim" dediğinde Zehra gülmeye başlamıştı. Çünkü şu an Serdar yarı çıplak bir halde koltukta oturmuş onun oje sürmesine yardım ediyordu, yok yok direkt bizzat kendi sürüyordu.
"Bana şunu Özge bile yaptırmamıştı Zehra, gerçekten tebrik ederim yani"
"Ne güzel işte öğreniyorsun ayrıca söyleneceksen yapma canım" derken Serdar büyük bir ciddiyetle oje sürme işlemine devam ediyordu.
"Nasıl bir adamsın sen ya? Sürekli ama sürekli şaşırtıyorsun beni"
"Diğer elinizi alayım Zehra Hanım"
"Şu ojeleri süreyim ben seni çok güzel şaşırtacağım canım sen hiç merak etme"
"Sevişmekten bahsediyorsan rüyanda görürsün canım"
"O nedenmiş? Nerdeyse iki saat önce yalvarıyordunuz Zehra Hanım"
"Sen de çok eğleniyordun şimdi avucunu yalayabilirsin o yüzden yani istersen rüyanda da görebilirsin"
"Dilimi avucumdan daha güzel yerlerde kullanmayı tercih ederim"
"Edepsiz"
"Öyleyim ama bunu seviyorsun, yalan mı?"
"Hiç de bile" diye mırıldanırken omuz silkmişti Zehra gülerek. "Sana öyle gelmiş o canım"
"Ojeyle işimiz bitti" derken mat siyah renk ojenin kapağını sıkıca kapatmıştı.
"İnsan bir teşekkür eder" diye mırıldandı Serdar gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...