@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 ortak_hikayeler61 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Leth_28 @Rose_Rain26 ❤️❤️
Serdar ertesi gün öğleden sonra Zehra'ya söz verdiği gibi Zeyno'yu ziyaret etmek için yetimhaneye gelmişti. Bahçedeki uygun alana arabasını park edip arabasından indiğinde bahçedeki çocuk sesleri buradaki tüm terk edilmişliklere, acılara ve yalnızlıklara inat cıvıl cıvıldı. Zeyno da bahçede oynayan çocukların arasına karışmış neşeyle oynamakla meşguldü.
"Hoş geldiniz Serdar Bey'di değil mi? Zehra Hanım'ın arkadaşı" diye sordu Efsun tebessümle.
"Serdar" diye tekrarladı tebessümle ve devam etti. "Zeyno için geldim, onu eğer izniniz olursa Zeyno da isterse gezmeye götürebilir miyim?"
"Benim açımdan bir sorun yok Zeyno da isterse çıkabilirsiniz"
"Merak etmeyin gözümün önünden ayırmam"
"Şüphem yok merak etmeyin" dedi Efsun ardından da odasına giden merdivenlere yöneldi.
Serdar tam dönüp Zeyno'ya seslenecekti ki Zeyno ondan önce davranmış ve arkadaşlarıyla oynadığı oyunu yarıda bırakıp genç adamın yanına koşmuştu.
"Serdar Abiiiiii"
Serdar gülerek "Güzellik" diye mırıldanırken kendisine sarılan minik kollara sarılmış ardından da kucağına almıştı Zeyno'yu. Zeyno da genç adamın yanağına hemencecik bir öpücük bırakmıştı.
"Zehra Ablam yok mu? Yalnız gelmişsin"
"Maalesef prenses Zehra Abla'n burada değil çok önemli bir işi olduğu için Ankara'ya gitmesi gerekti"
"Anladım önemli olmasaydı gelirdi zaten beni bırakmazdı Zehra Abla'm"
"Bırakmaz tabi, o seni çok seviyor"
Zeyno neşeyle gülümseyerek "Bende onu çok seviyorum" diye konuşurken kollarını iki yanına açmıştı. Zehra deyince gözlerinin içi parlıyordu, onu ne kadar çok sevdiği ve önemsediği belliydi.
"Lunaparka gidelim ister misin?"
"İsterimmmm"
"O zaman gidelim"
"Oleyyyy" diye neşeyle bağırırken birlikte arabaya doğru yürümüşlerdi. Serdar, Zeyno'yu arka koltuğa oturtup kemerini taktıktan sonra kendi de şoför koltuğuna geçip emniyet kemerini takmış ve lunaparka doğru yola çıkmışlardı.
Serdar Zeyno ile birlikte lunaparkın altını üstüne getirmiş, dönme dolapla başladıkları yolda sırasıyla çarpışan araba, balon patlatıp oyuncak alma, şekerlemelerle ilerlemişlerdi. En sonunda da atlıkarıncaya bineceklerdi ki Serdar'ın telefonu çalmaya başlamıştı.
"Canım ne yapıyorsun?"
"İyiyim güzelim bak yanımda kim var?" derken telefonu Zeyno'ya çevirmişti.
Zeyno neşeyle "Zehra Ablaaaa" diye bağırdı. "Bak Serdar abim bana neler aldı?"
"Güzelim" dedi gülümseyerek ve ekledi. "Neler aldı bakalım? Göstersene Zeyno'cuğum" dediğinde Zeyno elindeki hasır sepete doldurduğu oyuncakları gösterirken mutluluktan gözleri parlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DANS; REST
FanfictionKalbimin sevdası sadece vatandı senden önce. Şimdi hem vatan var kalbimde hem de sen. Kurallar... Dostluklar...Düşmanlıklar... Ve hepsinin arasında filizlenen bu aşk... "Ben sana aşık oldum Zehra" "Kaybettim... Hayatımda ilk defa değil belki ama ca...